عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مطالبات مردم درحوزه سلامت قاطعانه پیگیری شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

مطالبات مردم درحوزه سلامت قاطعانه پیگیری شود

مطالبات مردم درحوزه سلامت قاطعانه پیگیری شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس با بیان اینکه تامین سلامت مردم اولویت اساسی مااست گفت: مطالبات و دغدغه های مردم در این حوزه باید شفاف مطرح و قاطعانه توسط مدیران پیگیری شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی گنبدکاووس اظهار کرد: با هرگونه تعلل و کم کاری در انجام وظایف و مصوبات این کارگروه برخورد قانونی می شود.
وی پیگیری و احداث پارک ویژه بانوان و جاده سلامت حدفاصل میدان بسیج تا میدان امام علی(ع)، اضافه کرد: با اینکه در چندین نشست این دو موضوع مطرح شده، اماتاثیر گذاری در این حوزه مهم انجام نشده است.
فرماندار گنبدکاووس تحقق این دو طرح را از مطالبات شهروندان این شهرستان و اقدامی درخشان بیان کرد.
وی در ادامه به ابلاغ آیین نامه جدید مدیریت سلامت همه جانبه با راه اندازی شورای سلامت شهرستان، شهر، بخش و روستا اشاره کرد و گفت: هدف از تشکیل این شوراها توجه و مشارکت بیشتر ادارات و نهادها در تامین سلامت و امنیت غذایی مردم است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز هدف این آیین نامه را رشد و نهادینه سازی همگانی بین بخشی و نیز مشارکت مردم و ادارات و نهادها در ارتقای شاخص های سلامت بیان کرد.
دکتر رضا صابری افزود: تامین سلامت نیازمند مشارکت همگانی است زیر تنها 25 تا 30 درصد تحقق برنامه های این حوزه برعهده بهداشت و درمان و بقیه توسط سایر حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقدامات خود مراقبتی انجام می شود.
وی با اشاره به آغاز هفته سلامت (اول تا هفتم اردیبهشت) اظهار کرد: برنامه های مختلفی برای این هفته در گنبدکاووس پیش بینی شده که نواختن زنگ سلامت، برگزاری همایش خود مراقبتی، پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری عمومی، عیادت از بیماران و ویزیت رایگان بیماران در مناطق آسیب پذیر از سوی پزشکان از آن جمله است

مطالبات مردم درحوزه سلامت قاطعانه پیگیری شود

 

مطالبات مردم درحوزه سلامت قاطعانه پیگیری شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 328
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1847

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:9
بازدید سال:14808
بازدید کل:1177131