عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سند جامع پیشگیری فرهنگی و آموزشی آماده شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

سند جامع پیشگیری فرهنگی و آموزشی آماده شود

سند جامع پیشگیری فرهنگی و آموزشی آماده شود

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: باید سند جامع پیشگیری فرهنگی و آموزشی آماده شود تا نقشه راه ما در سال 97 باشد.
مهندس عبدالقدیر کریمی در سیزدهمین و آخرین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: با توجه به اینکه گنبدکاووس، به عنوان یک شهر تاریخی در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد و از طرف دیگر در آستانه عید نوروز قرار داریم، فرصت مناسبی است تا در این ایام اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه با هدف پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر توسط کمیته فرهنگی شهرستان اجرا شود.
وی افزود: مهمترین وظیفه ما در قبال مردمی که همیشه در صحنه بوده و نظام و انقلاب را همراهی کردند، ایجاد روحیه امید، نشاط و شادی است و باید برنامه های شاد با رعایت ملاحظات مذهبی در این ایام برگزار شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: بازدیدهای سرزده ما به مراکز درمانی، خدماتی و غیره انجام شده و دیروز در بازدیدهایی که داشتیم علیرغم تلاش های زیاد بهزیستی و دیگر ارگان های مربوط، در چندین چهارراه، متکدیانی با ظاهر بسیار مشمئز کننده وجود داشتند که همین تعداد کم نیز چهره شهر را بد جلوه می دهند.
کریمی با اشاره به موسسه مهرآفرینان جوان گنبدکاووس به عنوان موسسه برتر کشوری در دو سال متوالی، تاکید کرد: موسسه مهرآفرینان با مدیریت حسینی، فعالیت ها و اقدامات پیشگیرانه و آموزشی خوبی را در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر انجام داده و در این راستا کمک بزرگی در حوزه شهرستان متقبل شدند که به همین جهت در سطح کشور در بین سمن های مردمی رتبه برتر را کسب کردند و در نخستین جلسه شورای اداری از وی تجلیل خواهد شد.
وی یادآور شد: چهارراه میهن از شرایط خاصی برخوردار است، در این مکان هم ایستگاه تاکسی وجود دارد،هم کارگران زحمتکش برای کار در این محل جمع می شوند و هم داروهای غیر مجاز و اجناس مسروقه به فروش می رود و پیشنهاد میکنم کارگروه خاصی تشکیل شده و باید با تدبیر خاص، ساماندهی و مدیریت شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: نیمه شب گذشته، در یک اقدامات سرزده از مراکز درمانی، چون بیمارستان ها، اورژانس، آتش نشانی، اتفاقات برق و غیره بازدید کردیم که به جز تذکراتی در داروخانه شبانه روزی در مابقی مکان ها، همه شرایط برای تعطیلات نوروز و ارائه خدمات مهیا بود

سند جامع پیشگیری فرهنگی و آموزشی آماده شود

 

سند جامع پیشگیری فرهنگی و آموزشی آماده شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 536
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1829

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:828
بازدید سال:828
بازدید کل:1163151