عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سند توسعه روستاهای بخش مرکزی آغاز شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

سند توسعه روستاهای بخش مرکزی آغاز شد

سند توسعه روستاهای بخش مرکزی آغاز شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: آماده سازی سند توسعه روستاها آغاز شده و ما از بخش مرکزی این سند توسعه را شروع کردیم.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جمع دهیاران و شوراهای بخش مرکزی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: برآنیم تا در هر روستا از حوزه شهرستان گنبدکاووس به ویژه در بخش مرکزی ،یک پروژه را با زیرساخت ها و ظرفیت های آن روستا و بومی بودن پروژه دایر نماییم.
وی افزود: مهمترین انتظار ما از طهیاران و شوراهای روستاها این است که در حوزه تولید و اشتغال ایده ها اقتصادی قابل اجرا دهند تا اتفاقات بهتری در حوزه معیشتی و اقتصادی روستاها بیفتد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: یکی از مشکلات ما در حوزه روستاها ,عدم ایجاد و توسعه فضای سبز است و این روزها بهترین فرصت برای نهال کاری و درختکاری می باشد.
کریمی با اشاره به کشت های گلخانه ای تاکید کرد: دهیاران و شوراها می توانند کشت های گلخانه ای در مقیاس کوچک و متوسط را ترویج و توسعه دهند زیرا این کشت ها علاوه بر توجیه اقتصادی مناسب اشتغالزایی خوبی نیز ایجاد کرده و باعث تولید محصولات ارگانیک می شود.
وی یادآور شد: با توجه به بحث آموزش که یکی از مهمترین مباحث در جامعه در راستا شاخص های توسعه می باشد, معتقدیم آموزش تخصصی دهیاران, شوراها و حتی مردم عادی از الزامات است تا این افراد به حقوق شهروندی خود واقف باشند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به همایش بزرگ پیاده روی و دوچرخه سواری همگانی شهرستان گنبدکاووس گفت: روز جمعه 11 اسفندماه سال جاری شهرستان گنبدکاووس شاهد یک همایش بزرگ, با عظمت و با شکوه, پیاده روی همگانی و دوچرخه سواری خواهد بود و قرار است قریب به 500 هزار بلیط در سطح شرق گلستان از علی آباد کتول تا مراوه تپه برای حضور گسترده مردم توزیع شود و برای نخستین بار در کشور و استان جوایز آن با ورزش همگانی سنخیت دارد.
کریمی اظهار کرد: امید داریم با همکاری دهیاران, شوراها, مسئولان, خبرنگاران و مشارکت مردمی در آستانه استقبال بهار, خاطره شیرین و ماندگاری را مردم شرق گلستان در کنار خانواده خود داشته باشند

سند توسعه روستاهای بخش مرکزی آغاز شد

 

سند توسعه روستاهای بخش مرکزی آغاز شد

 

سند توسعه روستاهای بخش مرکزی آغاز شد

 

سند توسعه روستاهای بخش مرکزی آغاز شد

 

سند توسعه روستاهای بخش مرکزی آغاز شد

 

سند توسعه روستاهای بخش مرکزی آغاز شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 342
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1821

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 271
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2069
بازدید سال:16868
بازدید کل:1179191