عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تولیدات فعالان خرد اقتصاد مقاومتی گنبدکاووس عرضه می شود

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری ویژه

تولیدات فعالان خرد اقتصاد مقاومتی گنبدکاووس عرضه می شود

تولیدات فعالان خرد اقتصاد مقاومتی گنبدکاووس عرضه می شود

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه گنبد کاووس از عرضه مستقیم محصولات تولیدی برخی فعالان خرد اقتصاد مقاومتی این شهرستان از 8 تا 16 اسفند امسال خبر داد.
احمد دستمرد در جلسه هماهنگی عرضه تولیدات برخی فعالان اقتصاد مقاومتی گنبدکاووس، گفت: این فعالان اقتصادی برای راه اندازی کسب و کار خرد یا خانگی خود از ناحیه مقاومت بسیج، کمیته امداد، بهزیستی و صندوق کارآفرینی امید، تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده اند.
وی افزود: برای حمایت از این تولیدکنندگان و بازاریابی، مکانی برای عرضه مستقیم محصولات تولیدی آنان توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس از هشتم تا 16 اسفند امسال پیش بینی شده است.
دستمرد اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی گنبدکاووس نیز آمادگی خود را برای در اختیار قراردادن مکانی دائمی برای عرضه محصولات تولیدی فعالان خرد و خانگی اقتصاد مقاومتی اعلام کرده است.
وی با اشاره به برخی بندهای ابلاغی سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط رهبری، تصریح کرد: حمایت از فعالان این بخش و فراهم کردن مکانی برای فروش محصولات تولیدی آنان باید مورد توجه مسئولان و نیز مردم قرار گیرد.
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این جلسه هدف از عرضه مستقیم محصولات تولیدی فعالان خرد و مشاغل خانگی حوزه اقتصاد مقاومتی را صرفا حمایت از تولیدات این قشر دانست و گفت: این اقدام به هیچ وجه جنبه مادی و یا فعالیت اقتصادی برای بسیج ندارد.
سرگرد سیدعلی حسینی، افزود: افزون بر 20 نفر از دریافت کنندگان تسهیلات از بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی که بیشتر نیز بانوان هستند، می خواهند محصولات تولیدی خود را که بیشتر ترشیجات، عسل، پوشاک و صنایع دستی است، در معرض بازدید و خرید مردم قرار دهند.
وی گفت: ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس درسال گذشته مبلغ 24 میلیارد ریال به 93 نفر و درسال جاری چهار میلیارد و 620 میلیون ریال به 42 نفر تسهیلات اشتغالزایی برای طرح های خرد و خانگی حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت کرده است.
سرگرد حسینی، مبلغ این تسهیلات را از 50 تا 300 میلیون ریال با باز پرداخت سه تا پنج سال اعلام کرد و افزود: دام و طیور سبک، صنایع دستی، صنایع تبدیلی کوچک و خیاطی از جمله حوزه های پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی بوده است

تولیدات فعالان خرد اقتصاد مقاومتی گنبدکاووس عرضه می شود

 

تولیدات فعالان خرد اقتصاد مقاومتی گنبدکاووس عرضه می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 678
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1817

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2902
بازدید سال:17701
بازدید کل:1180024