عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شورای دانش آموزی، تمرین زندگی اجتماعی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

شورای دانش آموزی، تمرین زندگی اجتماعی است

شورای دانش آموزی، تمرین زندگی اجتماعی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در همایش روسای شورای دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: شما دانش آموزان در این شورا نحوه ارتباط ،ابراز وجود، اعتماد به نفس و عزت نفس را فرا میگیرید و در آینده، مدیران ،مادران و پدران شایسته ای خواهید بود.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: امید داریم مدیران مدارس و مسئولان آموزش و پرورش شما را خوب درک کرده و ارتباط و تعامل خوبی با شما برقرار کنند و ایده ها و طرح ها شما در حوزه مدیریتی مدارس و حتی سطح شهرستان مورد استفاده قرار گیرد.
کریمی تصریح کرد: خاستگاه و نقش شورای دانش آموزی بی بدیل است و صفر تا صد این نقش و جایگاه به نوع رفتار و شخصیت شما و انتظاراتی که شما از خودتون دارید, بر میگردد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: یکی از ارکان مهم تصمیم گیری در مدرسه, تشکل های دانش آموزی است, تا دانش آموزان جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.
فرج الله رزاقی اظهار داشت: شوراهایظش دانش آموزی قلب تپنده مدرسه و ارکان تصمیم گیری در فعالیت های آموزشی, پرورشی میباشند به شرطی که دانش آموزان و روسای آن مطالبه گر باشند.
وی افزود: شما روسای دانش آموزی باید, در کنار مدیر و معلمان و سایر کارکنان مدرسه, آسیب ها را شناخته و به این افراد مشاوره بدهید و در همه برنامه ها مشارکت داشته و تصمیم سازی کنید.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس تصریح کرد: شما دانش آموزان باید از این فرصتی که قانون در اختیار شما گذاشته و حق قانونی شما است بهره ببرید و زبان گویا همکلاسی ها و دیگر دانش آموزان مدرسه باشید.
وی تاکید کرد: با فعال کردن کرسی های دانش آموزی و دعوت از مسئولان در جهت در میان گذاشتن مشکلات مرتبط, بتوانید, نیازها و مشکلات را شناخته و در رفع آن اقدام کنید تا آسیب های اجتماعی در مدرسه نیز کاهش یابد.
رزاقی یادآور شد: شوراهای دانش آموزی تمرینی است تا شما در آینده ای نه چندان دور, به عنوان یک مدیر مسئولیت پذیر, جای مدیران دستگاه های اجرایی در مدیریت توانمند, بتوانید شهر و مردمان خود را توسعه و راضی کنید.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: امروز روسای دانش آموزان متوسطه دوم پسر و دختر, انتخابات برگزار کرده و 5 نفر را انتخاب می کنند که از بین این 5 نفر, 2 نفر به عنوان رئیس و نائب رئیس انتخاب خواهند شد

شورای دانش آموزی، تمرین زندگی اجتماعی است

 

شورای دانش آموزی، تمرین زندگی اجتماعی است

 

شورای دانش آموزی، تمرین زندگی اجتماعی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 423
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1803

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 404
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2202
بازدید سال:17001
بازدید کل:1179324