عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مدیریت داخلی و حمایت بانوان باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

مدیریت داخلی و حمایت بانوان باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد

مدیریت داخلی و حمایت بانوان باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: انقلاب اسلامی با رهبری دایانه امام خمینی راحل و حمایت و مدیریت داخلی بانوان به پیروزی رسید.
مهندس عبدالقدیر کریمی در کرسی آزاداندیشی نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: مادران و بانوان نقش ارزشمند و تاثیر بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و اگر بانوان در تظاهرات اوایل انقلاب حضور نداشتند, این انقلاب به پیروزی نمی رسید.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: انقلاب اسلامی برکات زیادی برای همه مردم ایران اسلامی داشت و این انقلاب باعث شد تا بانوان به شان و جایگاه ارزشمندی برسند.
کریمی تصریح کرد: یکی از ویژگی های دولت ها در طول انقلاب, توجه به حوزه بانوان بوده و این توجه در این دولت نیز وجود دارد و سیاست و رویکرد دولت تمرکز و توجه جدی به حوزه بانوان و جوانان است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: با توجه به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر توجه به حوزه جوانان و بانوان، استاندار گلستان نیز بر این موضوع توجه ویژه داشتند و از 20 روز گذشته جوانان و بانوان با توجه به ظرفیت و شایستگی آنها، در مناصب مدیریتی به کارگیری شدند.
کریمی یادآور شد: ا ز 2 ماه گذشته در حوزه های مختلف چون مشاغل روستایی، مشاغل خانگی، و مشاغل فراگیر، اولویت ما با حوزه جوانان و بانوان در بخش تسهیلات و ایجاد اشتغال است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: یکی از دغدغه های حوزه بانوان، موضوعات، مطالبات و انتظارات آنها است که امید داریم با ارائه پیشنهادات شما بانوان و طرح موضوع و راهکارها، تلاش کنیم به تناسب شرایط، از اختیارات خود بیشتر استفاده کنیم

مدیریت داخلی و حمایت بانوان باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد

 

مدیریت داخلی و حمایت بانوان باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد

 

مدیریت داخلی و حمایت بانوان باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 390
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1782

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:839
بازدید سال:839
بازدید کل:1163162