عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » توجه به دغدغه ها و مطالبات بانوان مورد توجه ویژه دولت و مسئولان است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

توجه به دغدغه ها و مطالبات بانوان مورد توجه ویژه دولت و مسئولان است

توجه به دغدغه ها و مطالبات بانوان مورد توجه ویژه دولت و مسئولان است

معاون استاندار و فرماندار ویزه گنبد کاووس توجه به مطالبات و دغدغه های بانوان و استفاده از ظرفیتها و توانمندیهای آنان در حوزه های مختلف را از اولویتهای دولت تدبیر و امید و مسئولان ان دانست.
مهندس عبدالقدیر کریمی در همایش بانوان فرهیخته فرهنگی و نقش بصیرت آنان در عرصه های علمی و پژوهشی گفت: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه، دارای مطالبات و دغدغه هایی هستند که بایستی مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: در کنار استفاده از توانمندی و قابلیت های بانوان درحوزه های مختلف، توجه به حوزه هایی چون ورزش بانوان، مسائل اجتماعی و فرهنگی آنان و نیز آسیب های اجتماعی که متوجه بانوان و خانواده ها است، از سوی همه ادارات و نهادها ضروری است.
کریمی با گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر از بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی 223 طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در گنبدکاووس با اعتبار 841 میلیارد ریال و اشتغال 157 نفر خبر داد و اضافه کرد: دراین ایام همچنین عملیات اجرایی احداث گلخانه 41 هکتاری تولید بذر هیبریدی با سرمایه گذاری یک هزارو 840 میلیارد ریالی بخش خصوصی و یک شرکت خارجی آغاز می شود.
وی با اشاره به پیش بینی برنامه های متنوع فرهنگی درایام دهه فجر امسال، برلزوم حضور پرشور بانوان دراین برنامه ها تاکید کرد و گفت: برنامه های پیش بینی شده در ایان دهه فجر با رویکرد مردمی درمناطق شهری و روستایی گنبدکاووس اجرا می شود.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین مراسم، بانوان را از تاثیرگذارترین اقشار درتعلیم و تربیت افراد جامعه دانست و گفت: رسالت بزرگ بانوان چه به عنوان مادر و چه به عنوان معلم در این حوزه قابل انکار نیست.
فرج الله رزاقی بااشاره به فضای مجازی و آسیب های آن، افزود: اگرچه فضای مجازی برخی فرصت ها نیز دارد اما امروز در روابط صمیمانه بین اعضای خانواده، فاصله ایجاد کرده که بانوان باید به این مساله توجه نمایند.
وی با تاکید برضرورت ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه توسط بانوان فرهنگی و مادران، اضافه کرد: توسعه همه جانبه بویژه توسعه فرهنگی از الزامات یک جامعه است که مسیر آن تنها از مطالعه می گذرد

توجه به دغدغه ها و مطالبات بانوان مورد توجه ویژه دولت و مسئولان است

 

توجه به دغدغه ها و مطالبات بانوان مورد توجه ویژه دولت و مسئولان است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 338
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1771

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 40
بازدید ماه:279
بازدید سال:15078
بازدید کل:1177401