عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اردوهای راهیان نور پیوند دهنده نسل جوان با دوران دفاع مقدس است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

اردوهای راهیان نور پیوند دهنده نسل جوان با دوران دفاع مقدس است

اردوهای راهیان نور پیوند دهنده نسل جوان با دوران دفاع مقدس است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس با بسیار مهم دانستن نقش اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه بویژه بر نسل جوان، گفت: این اردوها پیوند دهنده نسل جوان با دوران دفاع مقدس است.
فرهاد شیبک در جلسه راهیان نور گنبدکاووس، اظهار داشت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند در قالب تهاجم فرهنگی، جوانان را از آرمان های انقلاب دور کنند.
وی گفت: اردوهای راهیان نور از مهمترین و تاثیرگذارترین راه ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی و آسیب هایی است که نسل جوان را تهدید می کند و بایستی این حرکت فرهنگی تاثیرگذار مورد توجه و حمایت مسئولان قرار گیرد.
شیبک با مثبت دانستن تاثیر اردوهای راهیان نور در آشنایی نسل جوان با واژه های دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: این دوران به گفته رهبری انقلاب، ظرفیت های زیادی دارد که می توان از آن برای خودسازی نسل جوان بویژه جوانانی که تاکنون به این سفر معنوی نرفته اند نیز استفاده کرد.
وی با تاکید برهمکاری همه ادارات و نهادها در زمینه اعزام کاروان راهیان نور با ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس، تصریح کرد: اگرچه مسئولیت اعزام کاروان راهیان نور به سپاه واگذار شده اما همه مدیران بویژه آموزش و پرورش و دانشگاه ها موظف اند به این نهاد در فراهم کردن مقدمات و تمهیدات اعزام ها کمک نمایند.
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم گفت: اعزام کاروان راهیان نور حرکتی فرهنگی است که هر ساله با همکاری ادارات و نهادها برگزار می شود.
سرگرد سیدعلی حسینی افزود: اعزام کاروان راهیان نور که بیشتر از اسفند ماه آغاز و تا 13 فروردین سال بعد ادامه دارد، در قالب دانش آموزی، دانشجویی و محلات انجام می شود.
وی با تاکید بر ضرورت همکاری ادارات و نهادها با سپاه در اعزام کاروان راهیان نور، افزود: در حوزه کاروان راهیان نور دانش آموزی، امسال در دو مرحله 490 دانش آموز دختر به مناطق جنگی غرب و جنوب اعزام شدند و قرار است 900 دانش آموز پسر نیز در روزهای 13 و 27 بهمن امسال اعزام شوند

اردوهای راهیان نور پیوند دهنده نسل جوان با دوران دفاع مقدس است

 

اردوهای راهیان نور پیوند دهنده نسل جوان با دوران دفاع مقدس است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 434
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1769

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 255
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2650
بازدید سال:17449
بازدید کل:1179772