عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی باتشکیل10کارگروه درگنبد کاووس

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری ویژه

تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی باتشکیل10کارگروه درگنبد کاووس

تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی باتشکیل10کارگروه درگنبد کاووس

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبد کاووس با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران تعطیلات نوروز 1397 در سطح این شهرستان ، از تشکیل 10 کارگروه برای تحقق این مهم خبر داد.
احمد دستمرد در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان گفت: کارگروه های دهگانه ستاد خدمات سفر گنبدکاووس باید در راستای وظایف محوله و با رفع نقاط ضعف سال های قبل، بهترین خدمات را به مسافران و گردشگران نوروزی رارائه کنند.
وی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات و برپایی آلاچیق و کلبه های سنتی در محوطه اطراف برج قابوس، توجه به گردشگری مناطق روستایی و مرزی و نیز اسکان مطلوب مسافران را از مهمترین رویکردهای ستاد اجرایی خدمات سفر گنبدکاووس برشمرد و افزود: درسال های گذشته این شهرستان در ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی بویژه در بحث اسکان آنان، توانسته رضایت گردشگران را جلب نماید.
دستمرد با تاکید برضرورت تداوم ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران درایام تعطیلات نوروز 97، اضافه کرد: کارگروه ارزشیابی ستاد اجرایی خدمات سفر گنبدکاووس نیز در راستای وظایف محوله بر عملکرد کارگروه های دیگر نظارت می کنند.
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به پیش بینی کارگروه های دهگانه ستاد اجرایی خدمات سفر شامل کمیته اسکان، بهداشت و محیط زیست،خدمات امداد و نجات، خدمات و حمل و نقل، اطلاع رسانی، هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، نظارت بر تنظیم بازار، خدمات امنیتی و ترافیکی، روستایی و عشایری و ارزشیابی عملکرد، برلزوم تلاش دسته جمعی برای ارائه خدمات درخور شان به مسافران و گردشگران نوروزی تاکید کرد.
امیرعلی گلچشمه گفت: درایام تعطیلات نوروز 97 علاوه بر برپایی جشن نوروزگاه، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات و غرفه های پخت غذاها و نان سنتی در محوطه برج قابوس این شهر برپا می شود.
وی، فعال شدن موزه تخصصی فرش، پهن کردن سفره هفت سین، نصب تابلوهای هدایت مسیر و راه اندازی اتوبوس گردشگری را از دیگر اقدامات پیش بینی شده برای تعطیلات نوروز 97 دانست و افزود: مشکل سرویس های بهداشتی و نمازخانه در محوطه برج قابوس نیز رفع شده است.
گلچشمه اضافه کرد: در ایام تعطیلات نوروز 96 در مجموع 221 هزار نفر مسافر و گردشگر از اماکن و مناطق تاریخی، زیارتی و گردشگری گنبدکاووس بازدید کردند که از این تعداد افزون بر 67 هزار نفر نیز اسکان یافتند

تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی باتشکیل10کارگروه درگنبد کاووس

 

تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی باتشکیل10کارگروه درگنبد کاووس

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 548
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1767

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:816
بازدید سال:816
بازدید کل:1163139