عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شهرداری برنامه تدوین شده برای جمع آوری سد معبر ارائه دهد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

شهرداری برنامه تدوین شده برای جمع آوری سد معبر ارائه دهد

شهرداری برنامه تدوین شده برای جمع آوری سد معبر ارائه دهد

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: شهرداری تا هفته آینده, برنامه تدوین شده و مدونی برای جمع آوری سد معبر ارائه دهد تا اینبار قوی تر عمل کنیم.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه هماهنگی جمع آوری سد معبر در سطح شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: برای جمع آوری سد معبر با برنامه ریزی و اصولی اجرا شود و قبل از اجرای آن. ,اطلاع رسانی گسترده در سطح شهرستان صورت گیرد و باید برای افرادی که برای رزق و روزی و تامین معاش زندگی به صورت دستفروشی فعالیت دارند, تدابیری اندیشیده شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: در این مسیر باید متولیان و دستگاه های مرتبط با همکاری و همدلی جدیت داشته و با تلاش پی گیر این موضوع بوده تا با کمترین هزینه, هم مردم راضی باشند و هم شهری زیبا داشته باشیم.
کریمی تصریح کرد: ایجاد بازارچه های کوچک در نقاط مختلف شهر پیشنهاد خوبی برای مقابله و ملاحظات افرادی که برای تامین معاش فعالیت دارند, می باشد.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: ایجاد سد معبر ,معضل و مشکل همه شهرها است و می توان از تجارب مفید و خوب برخی از شهرها در جمع آوری استفاده کرد, البته انجام اقدامات جدی در این مسیر تبعات احتمالی خواهد داشت, اما باید در این مسیر با عزم جدی پیش رفت.
شهردار گنبدکاووس در این جلسه اظهار داشت: یکی از معضلات سطح شهرستان, سد معبر است که در کمربندی صیاد شیرازی, خیابان حافظ و خیابان وحدت به مشکل اساسی تبدیل شده و برخی از فروشگاه ها, 100 درصد فضای پیاده رو را اشغال کردند و حتی در بعضی جاها, حتی قسمتی از فضای کنار خیابان هم توسط این مغازه ها گرفته می شود.
منصور طعنه گنبدی افزود: طرحی برای جمع آوری سد معبر ارائه شده, اما متاسفانه از آنجایی که یک منع قانونی براثر تکرار و زمان به یک عادت تبدیل شده است, باعث شده تا صاحبان فروشگاه ها, در برابر این اقدام استقامت نشان داده و اعتراض کنند.
شهردار گنبدکاووس تصریح کرد: پیشنهاد می شود در کنار اکیپ مربوطه جمع آوری سد معبر, نیروهایی از نیروی انتظامی و دادگستری در محل حضور داشته باشند, تا بتوان جدی تر با این افراد برخورد کرد

شهرداری برنامه تدوین شده برای جمع آوری سد معبر ارائه دهد

 

شهرداری برنامه تدوین شده برای جمع آوری سد معبر ارائه دهد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 374
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1735

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 144
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2984
بازدید سال:17783
بازدید کل:1180106