عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دانشگاه مذاهب اسلامی در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

دانشگاه مذاهب اسلامی در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

دانشگاه مذاهب اسلامی در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به راه‌اندازی دانشگاه مذاهب اسلامی در گنبدکاووس گفت: در جلسه مصوب شد تا در حال حاضر به مدت ۵ سال ساختمانی از طرف آموزش و پرورش در اختیار دانشگاه مذاهب اسلامی گذاشته شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه هماهنگی بررسی احداث دانشگاه مذاهب اسلامی در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در شهرستان گنبدکاووس ظرفیت‌های زیادی در حوزه مذاهب وجود دارد و با توجه به وحدت و اتحاد اقوام و مذاهب گوناگون در این شهرستان راه‌اندازی چنین دانشگاهی در گنبدکاووس از ضروریات است.
مهندس کریمی افزود: با توجه به اینکه دانشگاه مذاهب اسلامی در راستای تحقق سیاست نظام جمهوری اسلامی است نیاز است از این ظرفیت در جهت تاسیس این دانشگاه بهره جست.
کریمی تصریح کرد: در حال بررسی هستیم تا بتوانیم زمین مناسبی در شهرستان برای احداث و ایجاد دانشگاه مذاهب اسلامی تعیین کنیم ضمن اینکه تا آن زمان ساختمانی از طرف آموزش و پرورش برای آغاز فعالیت این دانشگاه در نظر گرفته می‌شود.
وی افزود: در جلسه مصوب شد تا در حال حاضر به مدت 5 سال ساختمانی از طرف آموزش و پرورش در اختیار دانشگاه مذاهب اسلامی برای فعالیت پردیس اختصاصی آن در گنبدکاووس گذاشته شود.
حجت الاسلام محمود ترابی در این جلسه اظهار داشت: محور توسعه شهرایجاد مراکز عالی است که علاوه بر توسعه علمی سبب توسعه اقتصاد شهر و منطقه خواهد شد.
امام جمعه شهرستان گنبدکاووس افزود: مهم‌ترین بخش در راه‌اندازی این دانشگاه تعجیل در کار است و می‌توان در صورت نیاز از ظرفیت خیران و معتمدین نیز استفاده کرد.
در این جلسه حجت الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان، قرجه طیار نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی،دکتر صابری معاون دانشگاه تقریب مذاهب و مسئولین شهرستان حضور داشتند.

دانشگاه مذاهب اسلامی در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

 

دانشگاه مذاهب اسلامی در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 484
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1722

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 243
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2638
بازدید سال:17437
بازدید کل:1179760