عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تکدی گری یکی از موارد سرریز آسیب های اجتماعی شهرستان های شرق گلستان به گنبدکاووس است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

تکدی گری یکی از موارد سرریز آسیب های اجتماعی شهرستان های شرق گلستان به گنبدکاووس است

تکدی گری یکی از موارد سرریز آسیب های اجتماعی شهرستان های شرق گلستان به گنبدکاووس است

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی گنبدکاووس که با موضوع ساماندهی متکدیان برگزار شد، در این جلسه بابیان اینکه معضل زشت تکدی گری چهره اجتماعی این شهر تاریخی و فرهنگی را مخدوش کرده است، گفت: برای ساماندهی این پدیده نامیمون همه دستگاه های متولی برابر آیین نامه شورای عالی اداری سال 87 به وظایف تعیین شده عمل نمایند.
فرهاد شیبک افزود: نبود وحدت رویه دربین ادارات و نهادهای متولی سبب شده تا این معضل همچنان درسطح شهر باقی بماند و هر روز شاهد افزایش تعداد متکدیان هستیم.
وی با تاکید برضرورت تهیه بانک اطلاعاتی از متکدیان و نیز برنامه ریزی اصولی برای مقابله با این پدیده زشت اجتماعی توسط ادارات و نهادهای متولی، اضافه کرد: تا زمانی که ساختمان اردوگاه نگهدای متکدیان این شهرستان تکمیل شود باید مکانی برای نگهداری متکدیان تهیه شود.
شیبک با اشاره به برخی پیامدهای منفی حضور بی شمار متکدیان در گنبدکاووس، تصریح کرد: تکدی گری یکی از موارد سرریز آسیب های اجتماعی شهرستان های شرق گلستان به گنبدکاووس است که باید دراین خصوص نیز تمهیداتی اندیشیده شود.
وی بابیان اینکه تکدی گری جرم مشهود است و درصورت تکرار فعل، قابل بررسی در دادگاه می باشد، گفت: دستگاه های متولی درصورتی که درمرحله نهایی قصد معرفی متکدی را به مرجع قضایی داشتند، باید افعال متکدیان را مستندسازی نمایند تا قاضی بتواند براساس آن حکم صادر نماید. معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه از پش بینی اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریالی برای تکمیل اردوگاه نگهداری متکدیان این شهرستان خبر داد و گفت: عملیات ساختمانی این اردوگاه که از یک دهه پیش آغاز شده هم اکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
احمد دستمرد افزود: متاسفانه امروز پدیده زشت تکدی گری دراین شهر به یک معضل تبدیل شده و در بیشتر نقاط شهر بویژه چهارراه هایی که چراغ راهنمایی در آن نصب شده، حداقل چند متکدی حضور دارند که بیشتر آنان نیز از دیگر شهرهای همجوار به این شهر می آیند.

تکدی گری یکی از موارد سرریز آسیب های اجتماعی شهرستان های شرق گلستان به گنبدکاووس است

 

تکدی گری یکی از موارد سرریز آسیب های اجتماعی شهرستان های شرق گلستان به گنبدکاووس است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 468
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1703

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:868
بازدید سال:868
بازدید کل:1163191