عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کمیسیون اقتصادی مجلس به استان گلستان سفر خواهند کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

کمیسیون اقتصادی مجلس به استان گلستان سفر خواهند کرد

کمیسیون اقتصادی مجلس به استان گلستان سفر خواهند کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی, عصر چهارشنبه به مدت 3 روز به استان گلستان جهت بازدید از منطقه آزاد تجاری اینچه برون سفر خواهند کرد.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه هماهنگی سفر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به گنبدکاووس اظهار داشت: با توجه به اینکه, لایحه منطقه آزاد تجاری اینچه برون جهت تصویب در مجلس شورای اسلامی قرار دارد و نظر و رای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تصویب آن تاثیر گذار است, با پی گیری های نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی, این کمیسیون به گلستان به ویژه گنبدکاووس سفر می کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: عصر چهارشنبه اعضای کمیسیون اقتصادی به همراه رئیس این کمیسیون وارد فرودگاه گرگان خواهند شد و به دیدار نماینده ولی فقیه در استان گلستان خواهند رفت.
کریمی تصریح کرد: بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه جلسه ای با استاندارمحترم خواهند داشت و روز پنج شنبه ابتدا از آشوراده بازدید و سپس با قطار گرگان - اینچه برون, وارد اینچه برون خواهند شد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس تاکید کرد: جلسه ای در راه آهن خواهیم داشت و سپس از موزه فرش, برج قابوس و دیگر نقاط مختلف شهرستان گنبدکاووس بازدید خواهند کرد و صبح جمعه جلسه ای با فعالان اقتصادی استان و استاندارمحترم گلستان و نمایندگان کمیسیون اقتصادی و مدیران دستگاه اجرایی برگزار می شود.
کریمی گفت: همچنین از مسابقات سوارکاری بازدید و عصر جمعه گنبدکاووس را به مقصد تهران ترک خواهند کرد و امید داریم در این 2 روز در گنبدکاووس, بهترین شرایط را برای مهمانان عزیز با هدف شناخت بیشتر منطقه آزاد تجاری اینچه برون فراهم کنیم.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: همه سعی و تلاش ما این است که نمایندگان کمیسیون اقتصادی با بازدید میدانی از منطقه آزاد تجاری درک منطقی و علمی داشته و بتوانند با نظر موافق خود, تحول عظیمی در زمینه اشتغالزایی و سرمایه گذاری در منطقه ایجاد کنند.  کریمی گفت: امید داریم این سفر دستاوردهای خوب و تاثیرگذاری برای استان ما داشته باشد که یقینا با تصویب لایحه منطقه آزاد اینچه برون بیشترین انتفاع, شامل گنبدکاووس خواهد شد.  

کمیسیون اقتصادی مجلس به استان گلستان سفر خواهند کرد

 

کمیسیون اقتصادی مجلس به استان گلستان سفر خواهند کرد

 

کمیسیون اقتصادی مجلس به استان گلستان سفر خواهند کرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 841
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1690

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 154
بازدید دیروز: 40
بازدید ماه:388
بازدید سال:15187
بازدید کل:1177510