عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رفع مشکلات آب گرفتگی مسکن مهر گنبدکاووس قریب به 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

رفع مشکلات آب گرفتگی مسکن مهر گنبدکاووس قریب به 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رفع مشکلات آب گرفتگی مسکن مهر گنبدکاووس قریب به 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت:برای رفع معضلات آبهای سطحی و فاضلاب تقی آباد, بهارستان و زابل آباد شهرستان گنبدکاووس, حدود 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و باید از منابعی چون ستاد حوادث و یا اعتبارات ملی تامین شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه شورای مسکن شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور, این اعتبارات به صورت مکتوب ابلاغ شد و جزء چند پروژه مورد پی گیری به ایشان اعلام شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: نقشه رفع آب گرفتگی زابل آباد, تقی آباد و شهرک بهارستان به طول مسیر 5 کیلومتر, قطر 1.25 طراحی شده و آماده است که آبهای سطحی به رودخانه چهل چای هدایت می شوند.
کریمی تصریح کرد: باید برای معضلات این چند مکان فکر اساسی شود و طرحی جامع در نظر گرفته شده تا بتوانیم از طریق کانال انتقال آب را داشته باشیم و طرح طوری ارائه شود که با توجه به اعتبارات بالا آن, بتوان از محل اعتبارات مدیریت بحران و سازمان امور آب, آن را تامین کرد.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی, با نگاه و هدف حل مشکلات مردم در جلسه حضور یابند و در راستا کمک به مردم, کمی از موانع سازمانی فاصله و عقب نشینی کنیم
سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان
بیش از 12 هزار مترمربع از اراضی بهارستان گنبدکاووس به فضای آموزشی تخصیص یافت
سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان گفت: شهرک بهارستان 120 هکتار است که در سه مرحله ,بیش از 4 هزار کترمربع, بیش از 6 هزار متر مربع و بیش از هزار مترمربع به فضای آموزشی تخصیص یافت.
اسدالله پناه یزدان در این جلسه اظهار داشت: بیش از 9 هزار متر مربع دیگر برای فضای آموزشی در این شهرک باقی مانده است که امید داریم تا پایان سال جاری تحویل شود و از بیش از ,بیش از 12 هزار مترمربع واگذار شده ,بیش از هزار متر مربع به  فضای مهد کودک اختصاص یافته است.
پناه یزدان افزود: در سایت مسکن مهر پیر حاجی شهرستان گنبدکاووس یک هزارو 779 واحد مسکونی و تجاری وجود دارد و راه و شهرسازی استان آمادگی تحویل واحدهای تجاری را به متقاضیان با شرایط مطلوب دارد.
سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: سایت مسکن مهر پیر حاجی در آخرین جلسه تشکیل شده جزء بافت روستایی تلقی شد و از نظر کارشناسی با قیمت روستایی محاسبه می شود.
پناه یزدان در مورد واگذاری درصد شهرداری تاکید کرد: در سال 79 اراضی شهرک بهارستان تفکیک شده و باید در همان سال, شهرداری 10 درصد خود را مطالبه می کرد و با توجه به افزایش بافت در سالهای اخیر, شهرداری بعد از تفکیک می تواند درصد خود را مطالبه کند.
سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهر سازی گلستان یادآور شد: دفع آبهای سطحی و رفع مشکلات آب و فاضلاب در مسکن مهر کاج و زابل آباد, توسط دولت و با اتکاء مالی موجود در آن زمان بود تا با ارائه تسهیلات, آورده متقاضی و یارانه انجام شود و متاسفانه در حال حاضر در مسکن مهر کاج, یک میلیارد و 70 میلیون تومان کسر آورده متقاضی داریم که در صورت, پرداخت از طرف متقاضیان ما آمادگی رفع مشکلات آبهای سطحی, فاضلاب و آسانسور را خواهیم داشت.

رفع مشکلات آب گرفتگی مسکن مهر گنبدکاووس قریب به 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

 

رفع مشکلات آب گرفتگی مسکن مهر گنبدکاووس قریب به 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

 

رفع مشکلات آب گرفتگی مسکن مهر گنبدکاووس قریب به 4 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 762
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1685

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2898
بازدید سال:17697
بازدید کل:1180020