عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

مهندس عبدالقدیر کریمی معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهمن اسلامی ، پیام تبریکی صادر نمودند :روز وصل دوست داران یاد باد یاد باد آن روزگاران یاد بادبیست و ششم مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است. خجسته روزی که در سال ۱۳۶۹ طنین شادی و طرب مردم به آسمان رسید و موج های نشاط و مسرت و سرود ظفر و پیروزی در جای جای خاک لاله گون وطن منتشر گشت، ایران چراغانی شد و معبرها با گل و گلاب معطر و مزین گردید، دستها به شکرانه این نعمت به آسمان برخاست و دلها، خدای پیروزی بخش را به نیایش نشست. اشکهای شوق در چشم های مشتاق حلقه زد و حلقه های وصل تماشایی ترین منظره ها گردید.
بی تردید برای ما تاب بیان عظمت کار این مردان خدایی نیست و بیان ما در وصف آزادگانی که مقاومتشان دنیا را به شگفتی وا داشت نارساست و ما را توان وصف شهیدان و شاهدان نیست تنها می‌دانیم که لحظه لحظه تحمل و صبوری آنان بیت الغزل شیدایی وآزادگی است و گلواژه های زرین کتاب افتخار و شرف.
اگر امروز در صحنه های بین المللی سرافرازیم و اگر موج بیداری اسلامی مرزها را درمی نوردد و اگر دشمن از روبرو شدن با ما در هراس است به پاس ایستادگی این سروهای سربه فلک کشیده عرصه آزادی است و به یمن خون شهیدان و صبوری مادران و پدران هجران کشیده است و بی شک پیشرفت و ترقی و عظمت ایران اسلامی تا همیشه مدیون این عزیزان خواهد بود.
اینجانب این روز تاریخی و ماندگار را به مردم قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی بویژه مردم شهرستان گنبد کاووس ، بخصوص خانواده های معظم آزادگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض می کنم و سلامتی و سربلندی روزافزون آنان را از خداوند منان آرزومندم.
برماست که خاطره این ایام خدایی را گرامی بداریم و میثاق خود را در ادامه راه امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش های الهی و حمایت از دولت تدبیر و امید بویژه در سالی که سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال است تحکیم بخشیم


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 533
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1602

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 359
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2157
بازدید سال:16956
بازدید کل:1179279