عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برنامه های زیر سایه خورشید در گنبد کاووس

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

برنامه های زیر سایه خورشید در گنبد کاووس

برنامه های زیر سایه خورشید در گنبد کاووس

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس, در جلسه هماهنگی برنامه های زیر سایه خورشید در فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: برنامه زیر سایه خورشید از سالهای گذشته در کشور برگزار میشود و حدود 4 سالی است که در استان گلستان با حال و هوایی جدید آغاز گردیده است.
فرهاد شیبک افزود: کاروان زیر سایه خورشیدامشب وارد گنبدکاووس خواهد شد و برنامه های این کاروان از 8 الی 13 مردادماه در استان گلستان در سه گروه غرب استان, شرق استان و مرکز استان اجرای برنامه خواهند داشت.
وی تصریح کرد: این گروه ها, بعد از اتمام برنامه ها در شهرهای استان گلستان در شب و برای استراحت به شهرستان گنبدکاووس خواهند آمد.
شیبک یادآور شد: دیدار مردمی از شهرها و روستاهایی که ساکنین اهل سنت و شیعه در کنار هم زندگی میکنند و مناطق محروم جهت آبادانی و عمران و رسیدگی به آنها از اهداف این کاروان است.
وی تاکید کرد: دیدار مردمی با مردم مراوه تپه, اینچه برون, روستای پشمک پناده گنبدکاووس, خانواده شهید مدافع حرم شکوری, خانواده شهید حادثه معدن زمستانه یورت آزادشهر و خانواده شهید منا, حضور در شهرهای مینودشت, کلاله, گالیکش از برنامه های این کاروان است.
معاون سیاسی, اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: برنامه محوری و منسجم این کاروان در شهرستان گنبدکاووس, روز جمعه 13 تیرماه است که با دعای ندبه در امامزاده یحیی ابن زید( ع) آغاز, سپس دیدار با مردم محله اسلام اباد امامزاده که در طرح شهید شوشتری نیز قرار دارد, دیدار از مردم روستای باغلی مرامه, عیادت از بیماران بیمارستان خاتم الانبیا و کودکان دارالایتام و در آخر جشن مردمی به همراه نذورات و تبرکی بصورت نبات و نمک و پرچم امام رضا (ع)در ساعت 19 عصر در پارک امام رضا مخله سید آباد گنبدکاووس خواهد بود.
شیبک تصریح کرد: انتظار ما از دستگاههای اجرایی مشارکت معنوی و شرکت در مراسم است و امید داریم اجرای این برنامه ها به تقویت معنویت شهرستان کمک نماید.
وی افزود: در سه محله سیدآباد, اسلام آباد و باغلی مرامه, سبد غذایی هم توزیع خواهد شد, ضمن اینکه این کاروان ضمن شناسایی معلولین و افراد نیازمند کمکهایی در جهت درمان, جهیزیه, مسکن, مشاوره حقوقی و خانواده نیز به این مناطق خواهد داشت.

برنامه های زیر سایه خورشید در گنبد کاووس

 

برنامه های زیر سایه خورشید در گنبد کاووس

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 692
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1586

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2940
بازدید سال:17739
بازدید کل:1180062