عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آرامش روانی والدین و دانش آموزان و رضایت خاطر معلمان و مدیران از مهمترین موارد مورد توجه ماست

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

آرامش روانی والدین و دانش آموزان و رضایت خاطر معلمان و مدیران از مهمترین موارد مورد توجه ماست

آرامش روانی والدین و دانش آموزان و رضایت خاطر معلمان و مدیران از مهمترین موارد مورد توجه ماست

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در تبدیل به احسن کردن املاک آموزش و پرورش, آنچه مورد توجه و تاکید ماست, استفاده از این ظرفیت در جهت ارتقاء سرانه فضای آموزشی دانش آموزان است تا آنان در شرایط بهتری تحصیل کنند.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: آرامش روانی والدین و دانش آموزان و رضایت خاطر معلمان و مدیران از دیگر موارد مورد اهمیت است.
وی تصریح کرد: برادران ابراهیمی در شرکت صباح گنبدکاووس در نظر دارند مجتمع آموزشی استاندارد را در حوزه شهرستان برای دانش آموزان نخبه بی بضاعت احداث نمایند که این مجتمع در حوزه شهرستان بسیار تاثیرگذار خواهد بود و تلاش داریم تا مسیر برای احداث آن هموارتر شود.
کریمی یادآور شد: بازنشستگان حوزه آموزشی و پرورش انتظار دارند که ساختمانی در شأن و جایگاه والای معلمان بازنشسته احداث گردد که انتظار میرود که مدیریت آموزش و پرورش در این راستا اقدامات خوبی انجام دهد.
وی تاکید کرد: مدارس شهر و روستا شهرستان گنبدکاووس از شرایط خوبی برخوردار نیست و ما چاره ای جز تبدیل به احسن کردن املاک آموزش و پرورش برای رسیدن به وضعیت مطلوب نداریم.
کریمی گفت: شهرستان گنبدکاووس, ظرفیت های خوبی دارد و فضای برای کار بیشتر وجود دارد و اگر استان در ارتقاء کشوری رتبه ای کسب میکنند, بخشی از آن مدیون فعالیت های حوزه شهرستان گنبدکاووس است.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: اگر آموزش و پرورش شهرستان موفقیت های خوبی کسب کرده, مرهون نگاه برنامه ای و هدفمند و اصولی است که آن منطبق بر برنامه ریزی درست و اصولی است که امید داریم این امر استمرار داشته باشد.
وی در زمینه ارزیابی مدیران اظهار داشت: ارزیابی مدیران باید براساس شاخص های حوزه آموزش و پرورش و قانون ارزیابی حوزه وزارت آموزش و پرورش صورت گیرد.
وی در مورد سالگرد اقامه نخستین نمازجمعه کشور یادآور شد: با توجه به اینکه در آستانه این روز قرار داریم, جلسه شورای اداری این ماه در مصلی امام جعفر صادق ع در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.
کریمی ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت تصریح کرد: باید پدران و مادران از این ظرفیت برای شناسایی این بانو و قرار گرفتن دختران در مسیر و رهرو این خانم بزرگوار استفاده نمایند و باید از ظرفیت این دهه حداکثر استفاده شود.
سید علی جعفری ایوری در این جلسه اظهار داشت: در راستا فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی, تولید و اشتغال و نگاه ریز بینانه ایشان در حوزه اقتصاد مقاومتی, استاندارد پوشش خود را بر روی تولید داخلی استاندارد متمرکز کرده است.
رئیس اداره استاندارد شرق گلستان افزود: برند سازی و کمپین کالای استاندارد ایرانی میخریم از سوی سازمان ملی استاندارد در سراسر کشور ابلاغ شده است.

آرامش روانی والدین و دانش آموزان و رضایت خاطر معلمان و مدیران از مهمترین موارد مورد توجه ماست

 

آرامش روانی والدین و دانش آموزان و رضایت خاطر معلمان و مدیران از مهمترین موارد مورد توجه ماست

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 414
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1578

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:831
بازدید سال:831
بازدید کل:1163154