عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فتتاح دهمین مرکز مشاوره روانشناختی با مجوز بهزیستی در گنبدکاووس

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد کاووس

فتتاح دهمین مرکز مشاوره روانشناختی با مجوز بهزیستی در گنبدکاووس

فتتاح دهمین مرکز مشاوره روانشناختی با مجوز بهزیستی در گنبدکاووس

بهره برداری از دهمین مرکز مشاوره روانشناختی گنبدکاووس با مجوز بهزیستی استان گلستان، با حضور معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان و معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه این شهرستان آغاز شد.
در مراسم افتتاح این مرکز مشاوره روانشناختی که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس درسخنانی با قدردانی از بهزیستی برای صدور محوز راه اندازی مراکز مشاوره، وجود چنین مراکزی را در بهبود سلامت روان جامعه و خانواده ها الزامی دانست.
فرهاد شیبک اظهار داشت: بسیاری از مشکلات رفتاری، گفتاری، سبک و شیوه های نادرست زندگی و برخورد با فرزندان درجامعه ناشی از کم آگاهی افراد و خانواده ها است که باید علاوه بر آموزش عمومی، فرهنگ مراجعه به مراکز مشاوره و روانشناختی را نیز درجامعه نهادینه کرد.
وی با اشاره به نگاه بدبینانه عامه مردم به مراکز مشاوره و روانشناختی در گذشته، گفت: امروز نگاه ها به این مراکز تغییر کرده و خانواده ها و افراد می توانند با راهنمایی های مشاوران، در مسیر صحیح زندگی فردی و اجتماعی گام بردارند.
رئیس اداره بهزیستی گنبدکاووس نیز دراین مراسم اظهار داشت: افتتاح این مرکز مشاوره روانشناختی، دهمین مرکز در این شهرستان است که چهار مرکز مشاوره آن به صورت تخصصی و 6 مرکز به صورت عمومی به مراجعه کنندگان خدمات می دهند.
محمدرضا شهمرادی گفت: برای این راه اندازی این مرکز مشاوره روانشاختی عمومی که درحوزه های تحصیلی، ازدواج، رفتارهای کودکان و نوجوانان و فرزندپروری خدمات می دهد، 700 میلیون ریال هزینه شده و برای سه نفر نیز ایجاد شغل شده است.
وی، از راه اندازی سه مرکز مشاوره روانشاختی دیگر در آینده ای نزدیک در گنبدکاووس خبر داد و افزود: هم اکنون 91 مرکز و موسسه غیردولتی تحت نظارت بهزیستی، به صورت روزانه، شبانه و خدمت درمنزل و درحوزه های مختلف اجتماعی، پیشگیری، توانبخشی، سالمندان، اورژانس اجتماعی، مشاوره، کلینیک های درمانی و ترک اعتیاد به جامعه هدف خدمات ارائه می کنند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 522
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1575

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1377
بازدید دیروز: 908
بازدید ماه:13922
بازدید سال:13922
بازدید کل:1176245