عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری انتخابات سالم، قانونمند، آبرومندانه و صیانت از آرای مردم مهمترین رسالت متولیان انتخابات است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

برگزاری انتخابات سالم، قانونمند، آبرومندانه و صیانت از آرای مردم مهمترین رسالت متولیان انتخابات است

برگزاری انتخابات سالم، قانونمند، آبرومندانه و صیانت از آرای مردم مهمترین رسالت متولیان انتخابات است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در دومین نشست هیات بازرسی انتخابات شهرستان های گلستان در گنبدکاووس ، برگزاری انتخابات سالم، قانونمند، آبرومندانه و صیانت از آرای مردم را مهمترین رسالت متولیان انتخابات دانست و گفت: برای انجام درست این رسالت، نقش بازرسان بسیار مهم و پر رنگ است.
عبدالقدیر کریمی افزود: هیات های بازرسی و بازرسان انتخابات باید با انجام صحیح وظایف قانونی خود بویژه نظارت عالیه بر روند اجرایی انتخابات، از آرای مردم صیانت نمایند.
وی بابیان اینکه هیات بازرسی ستاد انتخابات گلستان در انتخابات گذشته رتبه اول کشور را به دست آورد، اضافه کرد: حفظ این رتبه که با مشارکت بالای 80 درصدی مردم استان به دست آمد، رسالت بازرسان را دراین دوره سنگین تر کرده است.
کریمی همچنین با ارائه گزارشی از روند مراحل مختلف انتخابات در گنبدکاووس بویژه دربحث ثبت نام از داوطلبان عضویت درشورای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان، از فراهم شدن مقدمات برگزاری الکترونیکی انتخابات 29 اردیبهشت در گنبدکاووس خبر داد.
رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات گلستان با بسیار مهم دانستن انتخابات 29 اردیبهشت امسال، از بازرسان شعب اخذ رای این استان خواست با تیزبینی و هوشمندی مانع بروز تخلفات احتمالی در انتخابات پیش رو شوند
سیدناصر باقری ، اظهار داشت: انتخابات پیش رو، بزرگترین و مهمترین رخداد سیاسی و تبلور مردم سالاری و دموکراسی در کشور است.
وی افزود: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمن دوره انتخابات شورای اسلامی شهرها و روستاها دارای اهمیت ویژه ای است که بایستی مورد اهتمام ویژه برگزار گنندگان و نیز مردم قرار گیرد.
باقری، نمایش مردم سالاری و دموکراسی، چند وجهی بودن و اهمیت درعرصه بین المللی را از مهمترین دلائل اهمیت انتخابات 29 اردیبهشت دانست و اضافه کرد: بازرسان باید به رعایت اصل بیطرفی و نظارت بر اجرای مر قانون اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی، رعایت اخلاق، همکاری و تعامل با دیگر عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات و داشتن سعه صدر در انجام وظایف را از دیگر وظایف مهم بازرسان انتخابات دانست و تصریح کرد: در انتخابات پیش رو برای هر پنج شعبه اخذ رای یک بازرس انتخاب می شود.
رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان گلستان به تعداد شعب اخذ رای اشاره نکرد اما گفت: در روزهای آینده بازرسان شعب ازسوی هیات های بازرسی هر شهرستان انتخاب و پس از تایید صلاحیت بازرسان، دوره های آموزشی برای آنان برگزار می شود.
باقری با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در چهار شهرستان گرگان، گنبدکاووس، علی آباد کتول و بندرترکمن، افزود: برای بازرسان این چهار شهرستان نیز دوره آموزشی ویژه ای برگزار می شود.
وی اضافه کرد: برگزاری انتخابات سالم و قانونمند درکمال آرامش و امنیت و باحضور حداکثری مردم از اهداف متولیان انتخابات ازجمله بازرسان است که همه بایستی برای تحقق آن تلاش نمایند.
دراین جلسه روسای هیات بازرسی انتخابات هر یک از 14 شهرستان استان گلستان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کردند.

برگزاری انتخابات سالم، قانونمند، آبرومندانه و صیانت از آرای مردم مهمترین رسالت متولیان انتخابات است

 

برگزاری انتخابات سالم، قانونمند، آبرومندانه و صیانت از آرای مردم مهمترین رسالت متولیان انتخابات است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 877
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1456

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:829
بازدید سال:829
بازدید کل:1163152