عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار ویژه گنبدکاووس: مدیریت مسابقات سوارکاری باید به هیات سوارکاری و کمیته برگزاری مسابقات شهرستان واگذار شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس

فرماندار ویژه گنبدکاووس: مدیریت مسابقات سوارکاری باید به هیات سوارکاری و کمیته برگزاری مسابقات شهرستان واگذار شود

فرماندار ویژه گنبدکاووس: مدیریت مسابقات سوارکاری باید به هیات سوارکاری و کمیته برگزاری مسابقات شهرستان واگذار شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه واگذاری کامل مسابقات سوارکاری به استان مطالبه مردم استان است گفت: اجازه نخواهیم داد که هیچ ظرفیتی مانع این مطالبه مردم شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی در آئین تجلیل از عوامل برگزاری مسابقات اسبدوانی اظهار داشت: دوران شیرین و گوارای با هم بودن و در کنار هم بودن را با کمک و مساعدت و هماهنگی بین مجموعه دولتی و بخش مردمی تجربه کردید.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: در روزهای نخست قرار بود صفر تا صد فرآیند مسابقات توسط کمیته اجرایی برگزار شود که در این بین کم لطفی‌ها و چالش هایی پیش آمد که اگر همت شما و همدلی مسئولان نبود این اختلاف‌نظرها مجموعه سوارکاری را به حاشیه هدایت می‌کرد.
وی تصریح کرد: همه تلاش کردیم تا اختلاف نظرات، اصالت کار را تهدید نکند و مسابقات با شرایط بسیار خوب در طول 37 هفته برگزار شد.
کریمی افزود: تا پایان فروردین ماه بیلان مالی حوزه سوارکاری توسط کمیته برگزاری و هیات سوارکاری به مردم شریف شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: یکی از مباحثی که نماینده شهرستان در صحن علنی مجلس از وزیر درخواست کردند، واگذاری کامل و جامع و همیشگی سوارکاری به مردم استان و به ویژه شهرستان گنبدکاووس است.
وی اظهار داشت: جلسه مشترک با استاندار، نماینده، وزیر ورزش و جوانان در جهت حمایت و مساعدت و تحقق مطالبه قانونی مردم شهرستان در جهت واگذاری مسابقات به هیات سوارکاری شهرستان خواهیم داشت.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در کنار هم بودن مانع تاثیر گذاری حاشیه ها خواهد شد و مجموعه مدیریت سوارکاری می تواند با تعامل و هماهنگی و رعایت ضوابط و مقررات با اقتدار و منظم تر و با شکوه تراز گذشته کورسهای سوارکاری را به پیش ببریم.

فرماندار ویژه گنبدکاووس: مدیریت مسابقات سوارکاری باید به هیات سوارکاری و کمیته برگزاری مسابقات شهرستان واگذار شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 921
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1427

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 625
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:1210
بازدید سال:16009
بازدید کل:1178332