عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » عزم ملی برای کاهش آسیب های اجتماعی در کشور ایجاد شده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

عزم ملی برای کاهش آسیب های اجتماعی در کشور ایجاد شده است

عزم ملی برای کاهش آسیب های اجتماعی در کشور ایجاد شده است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه عزم و اراده ملی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در کشور شکل گرفته است، گفت: مدیران شهرستانی نیز باید با تبعیت از مدیران ارشد خود، اقدامات موثر کمی و کیفی برای کاهش اینگونه آسیب ها انجام دهند
مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی این شهرستان، اظهار داشت: مساله آسیب های اجتماعی از مسائل و دغدغه های مهم مسئولان ارشد نظام و دولت است و هر اداره و نهاد بایستی درحوزه فعالیت خود اقدامات موثر فرهنگی و آموزشی انجام دهد.
وی با اشاره به طرح تقسیم کار ملی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این طرح ملی که توسط دولت و وزارت کشور براساس منویات رهبری انقلاب درحوزه آسیب های اجتماعی تدوین شده، برنامه های هر دستگاه مشخص شده است.
کریمی اضافه کرد: هر دستگاه اداری و اجرایی باید متناسب با برنامه های اعلام شده ملی، برش شهرستانی آن را تهیه و نسبت به اجرای برنامه های کمی و کیفی که منجر به کاهش آسیب ها شود، اقدام نمایند.
وی با تاکید برضرورت ارائه گزارش های کمی و کیفی درحوزه آسیب های اجتماعی، از مدیران این شهرستان خواست از ارائه گزارش های کلیشه ای و تکراری پرهیز نمایند.
کریمی بدون اشاره به رقم اعتبار مصوب برای استان گلستان برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: 25 درصد از این اعتبارات به استان اختصاص یافته و مدیران این شهرستان بایستی پیگیر جذب سهم شهرستانی خود از اعتبارات تخصیصی به استان باشند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین جلسه با اشاره به ابلاغ طرح تقسیم کار ملی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و برنامه های تدوین شده آن، گفت: از این پس هر یک از آسیب های اجتماعی با دبیری یک دستگاه و همکاری برخی دستگاه های دیگر پیگیری می شود.
فرهاد شیبک افزود: براساس این طرح، آسیب های اجتماعی در کشور به 22 آسیب، دسته بندی شده و هر دستگاه اجرایی باید برای کنترل و کاهش آسیب حوزه فعالیت خود برنامه های کمی و کیفی درحوزه فرهنگی و آموزشی که درنهایت منجر به کاهش آسیب ها در شهرستان شود، اجرا و گزارش نماید.
وی اظهار داشت: براساس اعلام کارگروه استانی آسیب های اجتماعی، اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی، فضای مجازی و خودکشی به ترتیب پنج آسیب نخست دراستان گلستان است که باید با برنامه های مناسب نسبت به کنترل و کاهش آن اقدام شود.

عزم ملی برای کاهش آسیب های اجتماعی در کشور ایجاد شده است

 

عزم ملی برای کاهش آسیب های اجتماعی در کشور ایجاد شده است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 967
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1397

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 327
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2722
بازدید سال:17521
بازدید کل:1179844