عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مشارکت مردم برای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

مشارکت مردم برای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است

مشارکت مردم برای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، کاهش آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد را از دغدغه های اصلی مدیران استان و شهرستان دانست و گفت: استفاده از مشارکت مردم برای کاهش آسیب های اجتماعی ضرورتی است که باید به آن بیش از پیش توجه شود
مهندس عبدالقدیر کریمی در نشست هماهنگی برگزاری دومین اجلاسیه استانی نماز با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی که قرار است، هشتم اسفند امسال به میزبانی گنبدکاووس برگزار شود، اظهار داشت:
اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر و کاهش این آسیب خانمانسوز، رویکرد اصلی مدیران است.
وی گفت: همه دستگاه های اداری و اجرایی باید نسبت به اجرای برنامه های پیشگیرانه و فرهنگی با استفاده از ظرفیت های مردمی درخصوص کاهش آسیب های اجتماعی بالاخص مواد مخدر اقدام نمایند.
کریمی با اشاره به میزبانی دومین اجلاس استانی نماز درگنبدکاووس، اضافه کرد: این رخداد فرهنگی و معنوی بزرگ که باحضور افزون بر 2 هزار نفر از آحاد مختلف مردم برگزار می شود، فرصت مناسبی برای استفاده از ظرفیت مشارکت مردم در کاهش آسیب های اجتماعی است.
وی بر لزوم همکاری و همراهی همه ادارات و نهادهای گنبدکاووس برای برگزاری باشکوه دومین اجلاسیه نماز استان گلستان در این شهرستان تاکید کرد.
مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز گلستان نیز دراین نشست، گفت: در روز برگزاری دومین اجلاسیه نماز استان در گنبدکاووس از 67 نفر از فعالان حوزه اقامه نماز شهرهای مختلف گلستان تجلیل می شود.
قاسم محمدی افزود: در روز اجلاسیه، قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه گنبدکاووس و یک نفر از کارشناسان یا مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور سخنرانی خواهند داشت.
وی گفت: علاوه بر برنامه های سخنرانی برخی برنامه های فرهنگی مثل پخش پیام های رهبرمعظم انقلاب در 25 اجلاسیه سراسری نماز، توزیع بسته فرهنگی، پخش کلیپ هایی درخصوص نماز و نمایشگاه کتاب و عکس برپا می شود.
امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین نشست با اشاره به ظرفیت های فرهنگی این شهرستان در برگزاری مراسم های ملی و استانی، گفت: اقامه نماز جماعت بایستی به دستور روز افکار عمومی تبدیل شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی افزود: باید راهکارهای عملی ترویج اقامه نماز در جامعه تبیین و تعقیب شود ضمن اینکه برگزاری اجلاسیه نماز می تواند چهره شهر را بیش از پیش معنوی نماید.
وی همچنین برلزوم هماهنگی مدیران با سازمان تبلیغات اسلامی و یا دفتر امام جمعه به منظور استفاده از امام جماعت برای اقامه نماز در ادارات تاکید کرد.
در این نشست برخی مدیران نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند که استفاده از ظرفیت نخبگان و ورزشکاران گنبدی در ترویج فرهنگ نماز و نیز کاهش آسیب های اجتماعی، پخش اذان ظهر، مغرب و عشا از میدان مرکزی شهر، انجام تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی زمان برگزاری اجلاسیه درشهرهای مختلف استان از مهمترین این نظرات بود.

مشارکت مردم برای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است

 

مشارکت مردم برای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است

 

مشارکت مردم برای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است

 

مشارکت مردم برای کاهش آسیب های اجتماعی ضروری است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 912
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1389

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:867
بازدید سال:867
بازدید کل:1163190