عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ائمه جمعه گنبد خواستار اجرای طرح های بزرگ عمرانی در این شهرستان شدند


ائمه جمعه گنبد خواستار اجرای طرح های بزرگ عمرانی در این شهرستان شدند

ائمه جمعه گنبد خواستار اجرای طرح های بزرگ عمرانی در این شهرستان شدند

ائمه جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس با تاکید بر برلزوم توجه ویژه مسئولان استان گلستان به این شهرستان، اجرای برخی طرح های بزرگ عمرانی را خواستار شدند
ائمه جمعه شیعه و سنی گنبدکاووس در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 231 طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی این شهرستان گفتند: اجرای طرح های عمرانی بزرگ و زیرساختی از نیازهای ضروری گنبدکاووس است.
امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: تکمیل محور کنارگذر و نیز احداث جاده موسوم به نفت از طرح های عمرانی مورد نیاز و ضروری برای این شهرستان است که با اجرای جاده نفت، مسیر فعلی شهر گنبدکاووس به مرز اینچه برون تقریبا به نصف تقلیل می یابد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی افزود: اجرای این دو طرح با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان و استان موجب رفع مشکلات ترافیکی شهر و خوشحالی مردم می شود.
وی گفت: امروز مسئولان پرتلاش و کاردانی داریم که برای خدمت به مردم تلاش می کنند.
حجت الاسلام ترابی با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی اضافه کرد: با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی که درسایه الطاف الهی محقق شد و با وجود توطئه ها و سنگ اندازی های دشمنان، انقلاب همچنان به مسیر خود با عزت ادامه می دهد.
وی تصریح کرد: امروز ملت ایران و مسئولان خدوم آن همچنان پای شعارها و آرمان های انقلاب و امام و رهبری و شهیدان ایستاده اند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی با ثبات تر و مستحکم تر به مسیر خود ادامه می دهد.
آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: زمانی دشمنان تلاش کردند صدای انقلاب ملت ایران از پایتخت آن خارج نشود اما به برکت الطاف الهی و رهبری اما راحل (ره) صدای انقلاب ملت ایران به سراسر جهان رسیده است.
وی نیز با تاکید بر ضرورت اجرای طرح های عمرانی و زیرساختی در شهرستان گنبدکاووس، اجرای اینگونه طرح ها را که در توسعه و پیشرفت منطقه موثر است، خواستار شد.
آخوند نوریزاد اضافه کرد: انقلاب اسلامی در 38 سال گذشته باوجود توطئه ها و سنگ اندازی های دشمنان دستاوردهای زیادی داشته است که باید آن را به نسل جوان منتقل کرد.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس همچنین با قدردانی از خدمات دولت برای رفع کمبودها گفت: این خدمات باید افزایش یابد.
وی افزود: مردم شیعه و سنی گنبدکاووس به برکت انقلاب اسلامی با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی می کنند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1100
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1375

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 73
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:879
بازدید سال:879
بازدید کل:1163202