عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای بیان عملکرد دولت به مردم است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای بیان عملکرد دولت به مردم است

دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای بیان عملکرد دولت به مردم است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت پرهیز از نگاه سیاسی به عملکرد دولت، دهه فجر انقلاب اسلامی را بهترین فرصت برای بیان عملکرد دولت به مردم دانست و از گروه های سیاسی خواست این عملکرد را سیاسی قلمداد نکنند
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار داشت: دهه فجر متعلق به مردم و بیان عملکردهای دولت در این ایام،یک ضرورت است.
وی گفت: بیان عملکرد دولت به مردم در دهه فجر از سوی همه دولت ها در گذشته نیز وجود داشته است زیرا عملکرد دولت، عملکرد نظام است و نباید به آن نگاه سیاسی داشت.
کریمی با موفقیت آمیز دانستن دستاوردهای دولت بویژه در دستیابی به توافق هسته ای و برجام، اضافه کرد: این دستاورد بزرگ دولت که متعلق یه نظام و مردم است، درحوزه رسانه ای مظلوم واقع شده است.
وی با تاکید برضرورت انعکاس درست خدمات و عملکردهای دولت به مردم، تصریح کرد: آموزش و پرورش و مدارس بهترین ظرفیت برای بیان عملکرد دولت به مردم هستند که باید از آن در جهت افزایش امید در مردم استفاده شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین با اشاره به روی کار آمدن رئیس جمهوری جدید آمریکا و اتخاذ برخی سیاست های غیرمتعارف، بر لزوم حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی به ترامپ خواهد فهماند که ملت ایران با عزت و اقتدار به مسیر خود ادامه می دهند.
کریمی بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه فجر درمدارس و نیز برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان فرهنگی گنبدکاووس تاکید و از برنامه های کیفی و علمی آموزش و پرورش برای کاهش آسیب های اجتماعی قدردانی کرد.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این جلسه که در دبیرستان دخترانه شاهد برگزار شد، گفت: نخستین همایش بزرگ نکوداشت 2500 نفر از پیشکسوتان فرهنگی این شهرستان 14 بهمن برگزار می شود.
فرج اله رزاقی افزود: در ایام دهه فجر امسال 44 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس این شهرستان برگزار می شود که نواختن زنگ انقلاب، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، جشن های انقلاب و جشنواره اقوام دانش آموزی از آن جمله است.

دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای بیان عملکرد دولت به مردم است

 

دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای بیان عملکرد دولت به مردم است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 724
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1360

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 152
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2992
بازدید سال:17791
بازدید کل:1180114