عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گنبد کاووس میزبان دومین اجلاسیه نماز استان گلستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

گنبد کاووس میزبان دومین اجلاسیه نماز استان گلستان

گنبد کاووس میزبان دومین اجلاسیه نماز استان گلستان


معاون استاندر گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از برگزاری دومین اجلاسیه نماز استان گلستان با موضوع نقش نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی به میزبانی این شهرستان خبر داد
مهندس عبدالقدیر کریمی در نشست شورای اقامه نماز گنبدکاووس ، افزود: برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه با پیش بینی حضور 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم 14 شهرستان گلستان، کارگروه های لازم تشکیل می شود.
وی بابیان اینکه دومین احلاسیه استانی نماز، هشتم اسفند امسال درمصلی نماز جمعه امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس برگزار می شود، اظهار داشت: این رخداد فرهنگی فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز و نیز ظرفیتی برای رفع مسائل و مشکلات فرهنگی در جامعه است.
کریمی، همکاری و تعامل همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی گنبدکاووس را دربرگزاری هر چه باشکوهتر دومین اجلاسیه نماز استان گلستان دراین شهرستان ضروری دانست و اضافه کرد: توجه مدیران به فعالیت های فرهنگی و مذهبی در کنار دیگر شرح وظایف قانونی، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
مشاور استاندار و رئیس ستاد اقامه نماز گلستان نیز دراین نشست با اشاره به اهمیت برگزاری اجلاسیه های سراسری نماز در استان ها و نیز پیام رهبری انقلاب به این اجلاسیه ها، گفت: توجه به نقش نماز درکاهش آسیب های اجتماعی از دغدغه های رهبری است که باید مورد اهتمام ویژه مسئولان قرار گیرد.
قاسم محمدی افزود: اجلاسیه استانی نماز، زیرمجموعه اجلاسیه های سراسری است و امسال با توجه به اهمیت آسیب های اجتماعی و اینکه استان گلستان نیز همچون دیگر استان ها مصون از آسیب های اجتماعی نیست، تصمیم گرفته شد، دومین اجلاسیه نماز استان باموضوع نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی درگنبدکاووس برگزار شود.
وی با تاکید برضرورت برنامه ریزی اصولی برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه، اظهار داشت: قرار است در این اجلاسیه، حمید سلامی مشاور وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور و محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور به همراه تعدادی از مقامات استانی و شهرستانی سخنرانی داشته باشند.
محمدی، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب با موضوع نماز و آسیب های اجتماعی، توزیع بسته فرهنگی، قرائت پیام حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و اجرای برخی برنامه های فرهنگی را از دیگر اقدامات این جلاسیه اعلام کرد.
امام جمعه گنبدکاووس نیز در این نشست با ذکر حدیثی از امام علی (ع) در خصوص مدیریت زمان و کارها با نماز، به بخشی از پیام رهبری انقلاب به اجلاسیه سراسری نمازاشاره کرد و گفت: پیام معظم له نشان از گله مندی ایشان نسبت به ملموس نبودن نتایج اجلاسیه ها درترویج و اقامه نماز درجامعه است.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی افزود: نتایج اجلاسیه های نماز بایستی به انجام اقدامات کارکردگرایانه منجر شود و صرفا بیان کلیات درحوزه نماز بی نتیجه است.
وی گفت: امروز برای ترویج فرهنگ نماز دربین اقشار مختلف جامعه نیازمند مدیریت علمی و داشتن نقشه راه برای فعالیت های آینده این حوزه با بررسی و استفاده از نقاط قوت و ضعف اقدامات گذشته، هستیم.
حجت الاسلام ترابی پیشنهاد کرد: برای ترویج فرهنگ اقامه نماز دربین اقشار مختلف مردم استان گلستان یک هفته به نام نماز، نامگذاری شود تاهمه فعالیت ها و اقدامات دراین هفته رنگ و بوی معنوی به خود گیرد.

گنبد کاووس میزبان دومین اجلاسیه نماز استان گلستان

 

گنبد کاووس میزبان دومین اجلاسیه نماز استان گلستان

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 745
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1320

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 148
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:1946
بازدید سال:16745
بازدید کل:1179068