عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نگاره ویزه مسئولان برای رفع محرومیت ها در گنبد کاووس ضروری است


نگاره ویزه مسئولان برای رفع محرومیت ها در گنبد کاووس ضروری است

نگاره ویزه مسئولان برای رفع محرومیت ها در گنبد کاووس ضروری است

ائمه جمعه شیعه و سنی گنبدکاووس درهمایش بزرگ پیامبر رحمت - منادی وحدت که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزارشد، با اشاره به برخی کمبودها و مشکلات این شهرستان، خواستار توجه ویژه مسئولان عالی کشور برای رفع مشکلات و جبران عقب ماندگی های این منطقه مرزی شدند
ائمه جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس پنجشنبه شب در مصلی امام جعفر صادق (ع) این شهر، گفتند: توجه به نیازهای مردم این منطقه که در صلح و آرامش و وحدت و همدلی زندگی می کنند، ضروری است.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با تبریک میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(ص)، امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، گفت: امروز بزرگترین مساله جهان اسلام، مساله وحدت است که باید مورد توجه ویژه امت اسلامی قرار گیرد.
آخوند عبدالکریم جاور با قدردانی از موضع گیری های بموقع امام راحل و رهبر معظم انقلاب در موضوع وحدت و توطئه های دشمنان برای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی، افزود: امروز همه تلاش دنیای کفر، بالاخص آمریکا و اسرائیل ایجاد تفرقه و اختلاف بین امت اسلامی است.
وی با تبریک پیروزی مردم حلب و قدردانی از حضور رئیس مجلس شورای اسلامی درجمع مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس، گفت: امروز مردم این دیار که از اقوام و مذاهب مختلف تشکیل شده و در کمال وحدت و همدلی و همسویی با نظام زندگی می کنند، همان قدر که از پیروزی مردم حلب خوشحال اند از سفر رئیس مجلس به شهر خود نیز خوشحال اند.
آخوند جاور اضافه کرد: مردم این دیار بویژه ترکمن ها همواره سیاست های اختلاف افکنانه دشمنان را درحوزه های دینی و اعتقادی و سیاسی و اجتماعی علیه امت اسلامی محکوم کرده و در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی و رهبری آن حرکت می کنند.
وی، خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم استان گلستان و گنبدکاووس که همواره در راستای اهداف نظام حرکت می کنند و درهمه مناسبت های ملی و مذهبی و بالاخص انتخابات حضور حداکثری دارند، نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در قانونگذاری، یادآور شد: نمایندگانی که با رای مردم به مجلس راه می بابند، امانتدار آرای مردم هستند و باید با تصویب قوانین مناسب درجهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.
وی گفت: امروز مردم منطقه گنبدکاووس به طرح های اقتصادی که درمنطقه خیزش ایجاد کند به شدت نیاز دارند و تقاضای آنان از مسئولان دولت و مجلس، اهتمام ویژه درجهت رفع مسائل و مشکلات منطقه است.
امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین همایش با تبریک مناسبت ها، به وحدت و همدلی و صمیمیت حاکم بر مردم این منطقه بالاخص در بین ترکمن ها اشاره کرد و گفت: از مهربانی و وحدت مردم این دیار که در کشور و حتی جهان نمونه اند، هرچه بگویم کم است.
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی افزود: این مردم، مهربان و دوستدار نظام و رهبری با محرومیت ها و کمبودهای زیادی بویژه درمناطق شمالی و مرزی شهرستان مواجه اند که نگاه ویژه مسئولان را می طلبد.
در همایش بزرگ پیامبر رحمت - منادی وحدت که به مناسبت هفته وحدت در گنبدکاووس برگزار شد، علاوه بر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار گلستان، نمایندگان مردم استان درمجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه، ائمه جمعه، علما و روحانیون، مسئولان و نیز جمع کثیری از مردم شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس حضور داشتند.

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 994
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1309

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 298
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2096
بازدید سال:16895
بازدید کل:1179218