عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جشن وحدت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در گنبد کاووس برگزارمی شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

جشن وحدت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در گنبد کاووس برگزارمی شود

جشن وحدت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در گنبد کاووس برگزارمی شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان و حضور وی در مراسم جشن هفته وحدت خبر داد و گفت: مردم شیعه و سنی گنبدکاووس میزبان علی لاریجانی در شامگاه پنجشنبه هفته جاری هستند
عبدالقدیر کریمی در جلسه هماهنگی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی و در جمع مسئولان و معتمدان شهرستان با بیان اینکه سفر رئیس قوه مقننه اهمیت بسیاری برای شهرستان و مردم آن دارد، از تلاش های قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس برای انجام این سفر قدردانی کرد.
وی با تشریح برنامه های توسعه شهرستان گنبدکاووس، ایجاد منطقه آزاد تجاری اینچه برون را از مهمترین آنها عنوان کرد و گفت: مردم شیعه و سنی شهرستان انتظار دارند رئیس مجلس شورای اسلامی برای تصویب این لایحه در مجلس شورای اسلامی مساعدت نماید.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از راه آهن گرگان - گنبدکاووس ، احداث بیمارستان 800 تختخوابی و جاده موسوم به جاده نفت که گنبدکاووس را به مرز اینچه برون وصل و مسافت آن را به نصف کاهش می دهد، به عنوان دیگر برنامه های توسعه شهرستان نام برد و گفت: مردم منطقه امیدوارند با سفر رئیس قوه مقننه به شهرستان، شاهد تحول در اجرای این پروژه های زیربنایی باشند.
کریمی خاطرنشان کرد: آیین جشن هفته وحدت شامگاه پنجشنبه در مصلی امام جعفر صادق (ع) این شهرستان و با حضور مردم و علمای شیعه و سنی منطقه برگزار می شود.
وی با بیان اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان در روز پنجشنبه در گرگان نیز شرکت می کند، افزود: حضور در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان های مینودشت، گالیکش ، کلاله و مراوه تپه در روز جمعه که قرار است در کلاله در شرق گلستان برگزار شود از دیگر برنامه های سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به این استان است.
معاون استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان با اشاره به برگزاری موفق کنگره بزرگ رزمندگان استان گلستان در گنبدکاووس که صبح امروز با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: به گواهی مسئولان استانی و کشوری حاضر، این کنگره بسیار موفقیت آمیز برگزار شد که مرهون همکاری تمامی مسئولان شهرستان می باشد.
کنگره بزرگ رزمندگان استان گلستان در راستای اجلاسه چهار هزار شهید استان گلستان برگزار شد که در آن علاوه بر فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان گلستان سخنرانی کردند.

جشن وحدت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در گنبد کاووس برگزارمی شود

 

جشن وحدت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در گنبد کاووس برگزارمی شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 934
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1307

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 491
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2289
بازدید سال:17088
بازدید کل:1179411