عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » استاندار گلستان : تداوم سیره شهدا راه حل بسیاری از مشکلات است


استاندار گلستان : تداوم سیره شهدا راه حل بسیاری از مشکلات است

استاندار گلستان : تداوم سیره شهدا راه حل بسیاری از مشکلات است

استاندار گلستان گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس را مکتب ساز اعلام کرد و گفت: تداوم راه و سیره شهدای انقلاب راه حل بسیاری از مشکلات جامعه است
حسن صادقلو در کنگره بزرگ رزمندگان استان گلستان در گنبدکاووس که با حضور سرداری جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، افزود: برگزاری یادواره اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در واقع بازگشت به روح و سیره آن شهدا است و ما بدهکار شهدا هستیم.
وی با بیان اینکه شهدا فرازمانی هستند و مسیرشان، مسیر حل مشکلات بوده است، گفت: امروز اگر بخواهیم به عنوان مدیریت جامعه، مسائل ومشکلات جامعه را حل کنیم، روح و سیره شهدا، راه حل بسیار از مشکلات است.
استاندار گلستان راه شهدا را راه وحدت، ایثار و راه مهربانی برای حقیقت توصیف کرد و گفت: سبک زندگی شهدا و خانواده های شهدا عرصه هایی برای حل تمام مشکلات جامعه است.
صادقلو در بخش دیگری از سخنان خود هدف از برپایی انقلاب اسلامی را گذر از تمدن غربی و ایجاد تمدن اسلامی ذکر کرد و گفت: امروز نظام اسلامی را ایجاد کرده ایم و در حال ایجاد تمدن اسلامی هستیم و دشمنان از ایجاد این مدل تمدن نگرانی دارند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن نمی خواهد مدل تمدن اسلامی که در مدینه النبی ایجاد شد، در ایران اسلامی نیز
ایجاد و به تبع آن مدل جهانی شود و به همین خاطر دشمنی می کند و طبیعی است که این دشمنی ها تداوم پیدا کند و همینجاست که باید این یادواره ها نیز باید تداوم پیدا کند.
وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز صحنه، صحنه جهاد کبیر است و دشمن شناسی و تقابل با دشمن همین مسیر جهاد کبیر است که ملهم از قرآن است.
استاندار گلستان گفت با برگزاری یادواره های شهدا باید روح مواج جامعه را به صحنه بیاوریم و با این یادواره ها باید در اقیانوس ذخایر غواصی بکنیم و یاد شهدا همان غواصی در اقیانوس گنج هاست که باید آنها را کشف و رونمایی بکنیم

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1013
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1305

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 161
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2556
بازدید سال:17355
بازدید کل:1179678