عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » زنده نگه داشتن یاد شهیدان در گرو الگوگیری از سیره آنان است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

زنده نگه داشتن یاد شهیدان در گرو الگوگیری از سیره آنان است

زنده نگه داشتن یاد شهیدان در گرو الگوگیری از سیره آنان است

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با تاکید برضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، تنها راه تحقق این اصل مهم را الگوگیری از سیره زندگی این عزیزان والامقام دانست
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی در نشست هماهنگی برگزاری کنگره 15 هزار نفری رزمندگان استان گلستان که قرار است 23 آذر امسال به میزبانی گنبدکاووس برگزار شود، گفت: شهیدان برای حفظ اسلام و انقلاب و ارزش های آن، جان و هستی خویش را نثار کردند.
وی بابیان اینکه امروز هیچ چیز مهمتر از زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام و نیز تکریم خانواده معظم آنان درجامعه نیست، اظهار داشت: باید تلاش کنیم سیره شهدا در همه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی ما عملی شود.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به برگزاری کنگره رزمندگان استان گلستان در 23 آذر ماه در گنبدکاووس، اضافه کرد: همه باید نسبت به این کنگره فرهنگی که به نوعی گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان است، احساس مسئولیت کرده و از همه ظرفیت ها برای برگزاری باشکوه این رخداد استفاده کنیم.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین نشست برلزوم تلاش و همراهی و کمک نقدی و غیرنقدی همه دستگاه های اجرایی دولتی و غیردولتی، بانک ها، شوراها و دهیاران روستایی برای برگزاری کنگره 15 هزار نفری رزمندگان گلستان به میزبانی این شهرستان تاکید کرد.
عبدالقدیر کریمی گفت: دراین رخداد بزرگ فرهنگی قرار است، سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی نماید ضمن اینکه صادق آهنگران نیز دراین مراسم مداحی خواهد کرد.
سرهنگ دوم پاسدار علی لشکر بلوکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ستاد اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در این شهرستان و اجرای 57 برنامه تدوین شده ازسوی کمیته های 11 گانه آن، گفت: شاخص ترین این برنامه ها کنگره رزمندگان گلستان است که 23 آذر درمصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس برگزار می شود و همکاری و پشتیبانی ادارات و نهادها در این مراسم ضروری است.

زنده نگه داشتن یاد شهیدان در گرو الگوگیری از سیره آنان است

 

زنده نگه داشتن یاد شهیدان در گرو الگوگیری از سیره آنان است

 

زنده نگه داشتن یاد شهیدان در گرو الگوگیری از سیره آنان است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1119
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1298

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 393
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:978
بازدید سال:15777
بازدید کل:1178100