عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کنگره 15 هزار نفری رزمندگان به میزبانی گنبدکاووس از بزرگترین رخدادهای فرهنگی یک دهه اخیر است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

کنگره 15 هزار نفری رزمندگان به میزبانی گنبدکاووس از بزرگترین رخدادهای فرهنگی یک دهه اخیر است

کنگره 15 هزار نفری رزمندگان به میزبانی گنبدکاووس از بزرگترین رخدادهای فرهنگی یک دهه اخیر است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست خبری با خبرنگاران با قدردانی از تلاش های ناحیه مقاومت بسیج و دیگر ادارات و نهادها در برگزاری برنامه های فرهنگی مرتبط با اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان در این شهرستان، گفت: این اجلاسیه و نیز برگزاری کنگره 15 هزار نفری رزمندگان استان به میزبانی گنبدکاووس از بزرگترین، با ارزش ترین و ماندگارترین رخدادهای فرهنگی یک دهه اخیر در منطقه است.
عبدالقدیر کریمی افزود: علاوه بر حضور و سخنرانی سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره 15 هزار نفری رزمندگان، صادق آهنگران نیز دراین مراسم مداحی می کند.
وی اضافه کرد: بهره برداری از تندیس شهید افسر دبیر از شهدای بنام دوران دفاع مقدس از این شهرستان و برگزاری نشست با فرمانده کل سپاه با هدف استفاده از ظرفیت های سپاه و بسیج برای محرومیت زدایی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در روز کنگره است.
کریمی با قدردانی از تلاش های رسانه های ارتباط جمعی در اطلاع رسانی اخبار و رویدادها، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ضروری است.
سرهنگ دوم پاسدار علی لشکر بلوکی نیز دراین نشست مشترک ، اظهار داشت: این کنگره بزرگ در راستای اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان، 23 آذر جاری در مصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس برگزار می شود.
وی گفت: تمامی تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری این کنگره بزرگ با همکاری ادارات و نهادهای مختلف شهرستان بالاخص کمیته های 11 گانه ستاد اجلاسیه چهار هزار شهید این استان در گنبدکاووس، فراهم شده است.
سرهنگ دوم لشکربلوکی اضافه کرد: برای برگزاری برنامه های اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان، ستاد شهرستانی این رخداد بزرگ فرهنگی اقدام به تشکیل 11 کمیته و تدوین 57 برنامه فرهنگی نمود که تاکنون 56 برنامه آن دراین شهرستان برگزار شده و آخرین برنامه آن یعنی کنگره رزمندگان نیز 23 آذر برگزار می شود.
وی، برگزاری یادواره شهدا در سه سطح روستایی، مراکز دهستان و شهرستان، میزبانی از یک شهید گمنام و برگزاری آیین های استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری آن را از برنامه های شاخص انجام شده در گنبدکاووس برشمرد و اضافه کرد: یک رخداد فرهنگی دیگر استانی با عنوان نصب پرچم جمهوری اسلامی بر سردرب منازل شهدا نیز پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود

کنگره 15 هزار نفری رزمندگان به میزبانی گنبدکاووس از بزرگترین رخدادهای فرهنگی یک دهه اخیر است

 

کنگره 15 هزار نفری رزمندگان به میزبانی گنبدکاووس از بزرگترین رخدادهای فرهنگی یک دهه اخیر است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1001
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1296

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 509
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2307
بازدید سال:17106
بازدید کل:1179429