عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ولایت فقیه و بسیج، دو بال حافظ انقلاب اسلامی هستند


ولایت فقیه و بسیج، دو بال حافظ انقلاب اسلامی هستند

ولایت فقیه و بسیج، دو بال حافظ انقلاب اسلامی هستند

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور می گوید: ولایت فقیه و بسیج به عنوان دو بال حافظ و ماندگاری انقلاب اسلامی هستند که باید مورد توجه ویژه همه اقشار مردم و مسئولان قرار داشته باشد
حسین قدیانی در مراسم یادواره 9 شهید دانشجو شهر گنبدکاووس و نیز شهدای مدافع حرم استان گلستان که در موسسه آموزش عالی غیردولتی شمس این شهرستان برگزار شد، گفت: این دو بال از اقدامات بسیار ارزشمند و متمایز امام راحل (ره) بود.
وی اظهار داشت: به برکت این دو بال و نیز خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی، امروز شاهد عزت، اقتدار و شکوفایی جمهوری اسلامی با وجود همه کارشکنی ها و سنگ اندازی های دشمنان، در منطقه و جهان هستیم.
قدیانی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی به قدرت منطقه ای و فرا منطقه ای تبدیل شده و هیچ اقدامی ازسوی دیگر کشورها و قدرت ها، بدون درنظر گرفتن نقش و تاثیرگذاری جمهوری اسلامی اجرا نمی شود.
وی با تاکید برضرورت حفظ و اهتمام ویژه به ولایت فقیه و بسیج در بین اقشار مختلف جامعه، تصریح کرد: امروز این دو بال حافظ اسلام و انقلاب، مورد طمع دوست و دشمن قرار گرفته و تلاش زیادی برای آسیب زدن به آنها و یا مشابه سازی آنها انجام می دهند.
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور با یادآوری نقش بسیج در دوران دفاع مقدس و نیز برهم زدن معادلات نظامی، سیاسی و اقتصادی دشمنان درجنگ بویژه در عملیات والفجر هشت، گفت: همه موفقیت های بسیج به برکت فرهنگ حاکم بر آن است.
قدیانی، آرمان خواهی، پرتلاش بودن، ایثارگری، مدیریت درصحنه و شهادت طلبی را از جمله مهمترین ویژگی های فرهنگ بسیجی دانست و افزود: بزرگترین حسن بسیج این است که در حوادث و وقایع خود را توسعه می دهد، همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس خود را توسعه، سازماندهی و ادبیات خاصی برای خود تعریف کرد که دشمنان را متحیر نمود.
وی اظهار داشت: بواسطه روحیه شهادت طلبی بسیجیان در دوران دفاع مقدس که دشمنان ما را تحریم اقتصادی کرده بودند، تمام معادلات نظامی و سیاسی دشمن برهم ریخت.
قدیانی اضافه کرد: امروز بسیج می تواند همچون دوران دفاع مقدس با تکیه بر سلاح ایثار و شهادت و روحیه ایثار و تلاش خود به رشد و شکوفایی بیشتر کشور درحوزه های مختلف کمک کند.
وی با تاکید برضرورت قدر دانستن فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک موهبت الهی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ماحصل خون شهیدان تاریخ است و همه بایستی درمسیر شهیدان گام برداریم تا در آینده ای نه چندان دور پرچم اسلام ناب محمدی (ص) درمنطقه و جهان برافراشته شود.
این استاد دانشگاه به نقش دانشجویان در رشد علمی کشور و آگاهی بخشی به جامعه اشاره کرد و گفت: دانشجو به گفته شهید بهشتی، موذن جامعه است و امروز باید در سنگر علم و دانش برای رشد علمی کشور تلاش کند.
قدیانی افزود: امروز دانشجویان باید حوادث و وقایع داخلی، منطقه ای و جهانی را دنبال کرده و تحلیل روشنی از آن به دست آورده و به جامعه منتقل نمایند.
دراین مراسم که معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، روسا، اساتید و دانشجویان مراکز آموزش عالی و نیز خانواده های معظم شاهد این شهرستان حضور داشتند، دکتر حسین گلچینی مسئول کمیته دانشجویی اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان گزارشی از اقدامات انجام شده این کمیته در شهرستان ارائه نمود.
برگزاری المپیادهای ورزشی، همایش پیاده روی، یادواره شهدای دانشجویی، نشست های بصیرتی، کرسی های آزاد اندیشی، محافل انس با قرآن، برپایی نمایشگاه، تهیه نرم افزار69 شهید دانشجوی استان گلستان و اردوهای جهادی از جمله اقدامات انجام شده توسط کمیته دانشجویی اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان در گنبدکاووس اعلام شد.

ولایت فقیه و بسیج، دو بال حافظ انقلاب اسلامی هستند

 

ولایت فقیه و بسیج، دو بال حافظ انقلاب اسلامی هستند

 

ولایت فقیه و بسیج، دو بال حافظ انقلاب اسلامی هستند

 

ولایت فقیه و بسیج، دو بال حافظ انقلاب اسلامی هستند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1000
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1293

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:829
بازدید سال:829
بازدید کل:1163152