عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی باید جزو سه اولویت اول مدیران باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی باید جزو سه اولویت اول مدیران باشد

تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی باید جزو سه اولویت اول مدیران باشد

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبد کاووس از مدیران ادارات و نهادهای اجرایی و فرهنگی این شهرستان خواست تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی را جزو یکی از سه اولویت اول فعالیتهای خود قرار دهد.
عبدالقدیر کریمی درنخستین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی گنبدکاووس گفت: امروز آسیب های اجتماعی روند صعودی در کشور، استان و شهرستان دارد که نگران کننده است.
وی با تاکید برضرورت تلاش همه مدیران برای کاهش آسیب های اجتماعی درجامعه، افزود: همه مدیران به عنوان نمایندگان دولت باید تلاش برای کاهش این آسیب ها را که بی رویه در حال افزایش هستند، یکی از سه اولویت نخست کاری خود قرار دهند.
کریمی اضافه کرد: چندی پیش که گزارش آسیب های اجتماعی به رهبری انقلاب ارائه شد، معظم له بسیار متاثر شده و دستور ویژه برای رسیدگی و تلاش برای کاهش آسیب ها دادند که بر این اساس همه مدیران موظفند دراین خصوص اقدامات انقلابی و جهادگونه انجام دهند.
وی تصریح کرد: امروز بسیاری از پسران، دختران و خانواده ها، مستقیم و غیرمستقیم بشدت در معرض آسیب های اجتماعی مانند فضای مجازی، ماهواره ها و طلاق قرار دارند که بایستی به آنان آگاهی بخشی شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس باتاکید مجدد برجدی گرفتن مساله آسیب های اجتماعی درجامعه ازسوی مدیران، اظهار داشت: توجه به آسیب ها و تلاش برای کاهش آن یک دستور و تکلیف حاکمیتی، سازمانی و مدیریتی است.
کریمی همچنین برلزوم استفاده از همه ظرفیت های اداری و انسانی این شهرستان بویژه آموزش و پرورش، دانشگاه ها، علما و روحانیون، کمیته امداد و بهزیستی در کاهش آسیب های اجتماعی درجامعه تاکید کرد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین جلسه گفت: از این پس جلسات این کارگروه هر ماه یکبار برگزار و کمیته مرتبط با هر آسیب با مسئولیت یکی از ادارات با همکاری دیگر نهادهای این شهرستان تشکیل می شود.
فرهاد شیبک افزود: ادارات و نهادها موظفند گزارش اقدامات ماهانه خود را که توسط ادارات و سازمان های متبوع استانی یا کشوری آنان و یا توسط کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان تعیین و ابلاغ می شود به دبیرخانه این کارگروه ارسال نمایند.
شیبک گفت: امروز آسیب های اجتماعی در گنبدکاووس رو به افزایش است به گونه ای که درحوزه طلاق در هفت ماه گذشته 136 فقره طلاق ثبت شده درحالی که در طول سال 94 تعداد 121 فقره طلاق ثبت شده بود.

تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی باید جزو سه اولویت اول مدیران باشد

 

تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی باید جزو سه اولویت اول مدیران باشد

 

تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی باید جزو سه اولویت اول مدیران باشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1165
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1283

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 62
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:868
بازدید سال:868
بازدید کل:1163191