عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » منطقه آزاد تجاری اینچه برون معضل بیکاری جوانان را حل می کند


منطقه آزاد تجاری اینچه برون معضل بیکاری جوانان را حل می کند

منطقه آزاد تجاری اینچه برون معضل بیکاری جوانان را حل می کند

نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب نهایی لایحه منطقه آزاد تجاری اینچه برون در مجلس، برای 6 تا 7 هزار جوان بیکار استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس شغل ایجاد می شود و ایجاد این منطقه آزاد، معضل بیکاری جوانان را رفع می کند
قرجه طیار درنشست بررسی مسائل و مشکلات روستای بی بی شیروان از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس که فرماندار ویژه و برخی مدیران اجرایی این شهرستان نیز حضور داشتند، ابراز امیدواری کرد: باتصویب لایحه منطقه آزاد تجاری اینچه برون که مطالبه جدی مسئولان و مردم استان گلستان است، بخشی از مشکل بیکاری جوانان این دیار رفع شود.
وی با قدردانی از تلاش های دولت در ارائه لایحه منطقه آزاد تجاری اینچه برون به مجلس، گفت: مجمع نمایندگان استان گلستان نیز رایزنی ها و پیگیری های لازم برای تصویب نهایی این طرح مهم را در دستور کار دارد.
طیار، مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری را سه معضل اصلی مردم و دغدغه رهبر معظم انقلاب دانست و اضافه کرد: در دو دیداری که نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رهبری انقلاب داشتند، معظم له، اقتصاد مقاومتی را راهکار اصلی برای رفع اساسی این مشکلات عنوان کردند.
وی تصریح کرد: امروز درسایه منویات رهبری انقلاب و تلاش ها و برنامه ریزی های متقابل دو قوه مجریه و مقننه، می توان این مشکلات را رفع کرد که بحمدالله تعامل و همکاری خوبی بین دولت و مجلس شورای اسلامی وجود دارد.
نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده ازسوی اهالی روستای بی بی شیروان و برخی روستاهای همجوار، از مسئولان اجرایی این شهرستان خواست با به کارگیری همه ظرفیت ها و امکانات موجود، تلاش خود را برای خدمت بیشتر به مردم افزایش دهند.

منطقه آزاد تجاری اینچه برون معضل بیکاری جوانان را حل می کند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 794
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1267

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:15
بازدید سال:14814
بازدید کل:1177137