عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نور مفیدی: علمای اسلام با شجاعت از اسلام در برابر تکفیری ها دفاع کنند


نور مفیدی: علمای اسلام با شجاعت از اسلام در برابر تکفیری ها دفاع کنند

نور مفیدی: علمای اسلام با شجاعت از اسلام در برابر تکفیری ها دفاع کنند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بسیار بزرگ دانستن خطر جریانهای تکفیری که به دنبال برکندن بنیان اسلام هستند، از علمای اسلام اعم از شیعه و سنی خواست با شجاعت از دین اسلام در برابر تکفیریها دفاع کنند.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در همایش پیامدهای تکفیر و مسئولیت علمای اسلام در گنبدکاووس تصریح کرد: جنایاتی که جریان های انحرافی و تکفیری انجام می دهند آبروی اسلام را از بین برده است و بر علمای اسلام است که از دین اسلام در برابر اقدامات این جریان دفاع کنند.
وی گفت: جنایاتی که جربان تکفیری به نام اسلام انجام می دهد در تاریخ اسلام سابقه ندارد و هر کس این جنایات را می بیند از اسلام بیزار می شود.
امام جمعه گرگان اضافه کرد: امروز امت اسلام بویژه علمای آن اعم از شیعه و سنی باید با حفظ وحدت و همدلی در برابر اندیشه های انحرافی این جریان بایستند و اگر هرکس کوتاهی کند، معصیت اعظم انجام داده است.
نورمفیدی تصریح کرد: علمای اسلام باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی، فقط به دنبال دفاع از اسلام باشند که امروز جریان انحرافی و تکفیری با حمایت دنیای کفر و استکبار جهانی، درحال برکندن بنیان آن هستند.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: خداوند متعال مسولیت بزرگی را بر دوش امت اسلام قرار داده و آن نجات کل بشریت است و ار این حیث رسالت سنگینی متوجه امت اسلام و علمای آن است.
آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: بدون شک پشت پرده حمایت از جریان های تکفیری، استکبار جهانی ایستاده و اگر غیر از این فکر کنیم، ساده اندیشی است.
وی بابیان اینکه حمله به عقاید اسلامی و حمله به شخصیت نبی مکرم اسلام درسال های گذشته از سوی دشمنان صورت گرفته است، گفت: این اقدامان ناشی از ترس دشمنان به خاطر گسترش اسلام بود.
نورمفیدی اضافه کرد: امروز علمای اسلام باید مراقب جوانان باشند و آنان را آگاه کنند تا جریان های تکفیری آنان را صید نکنند و همه تلاش کنیم و چهره نورانی اسلام را از اندیشه پلید تکفیری پاک کنیم.
همایش پیامدهای تکفیر و مسئولیت علمای اسلام با پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی در باشگاه فرهنگیان گنبدکاووس در شرق استان گلستان با حضور علمای اهل سنت و شیعه این استان، معاون بین الملل حوزه های علمیه کشور و معاون ارتباطات و بین الملل دبیرخانه کنگره جهانی مقابله با جریان های افراطی و تکفیری آغاز شد

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 688
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1247

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 172
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:3012
بازدید سال:17811
بازدید کل:1180134