عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حمایت ادارات و نهادها از آموزش و پرورش ،الزام اساسی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

حمایت ادارات و نهادها از آموزش و پرورش ،الزام اساسی است

حمایت ادارات و نهادها از آموزش و پرورش ،الزام اساسی است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بسیار مقدس دانستن جایگاه نظام تعلیم و تربیت برلزوم حمایت، همکاری و تعامل بیشتر ادارات و نهادها و نیز خانواده ها با این نهاد تاکید کرد و آن را یک الزام اساسی دانست
مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار داشت: گستردگی ماموریت ها و وظایف آموزش و پرورش ازیک سو و برخی کمبودها و امکانات از سوی دیگر، همکاری بیشتر همه ادارات و نهادها با این نهاد را که از نهادهای زیرساختی نظام است، ضروری کرده است.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید درسطح کلان کشور نگاه ویژه ای به نظام تعلیم و تربیت دارد و بایستی این نگاه از سوی کارگزاران و مدیران استانی و شهرستانی نیز به آموزش و پرورش وجود داشته باشد.
کریمی بابیان اینکه آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی و رشد و تعالی جامعه و کشور نقش اساسی دارد، اضافه کرد: هرگونه کم توجهی به این نهاد یا تنها گذاشتن آن در انجام وظایف و ماموریت ها، خسارات جبران ناپذیری به آینده نظام وارد می کند.
وی با قدردانی از تلاش شبانه روزی دست اندرکاران آموزش و پرورش گنبدکاووس و کسب موفقیت های فراوان در حوزه های آموزشی، فرهنگی، پرورشی و ورزشی درسال تحصیلی گذشته، تصریح کرد: این شهرستان ظرفیت های بالایی درحوزه های ذکر شده دارد، که درسایه همکاری و تعامل دیگر ادارات و نهادها و خانواده ها و تلاش بیشتر مجموعه آموزش و پرورش می توان آنها را بیشتر شکوفا کرد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین از تلاش های آموزش و پرورش گنبدکاووس در اجرای پروژه مهر قدردانی کرد و یادآور شد: اجرای پروژه مهر از اساسی ترین اقدامات در حوزه آموزش و پرورش است که شرایط را برای حضور سبز دانش آموزان و معلمان در مدارس فراهم می کند.
کریمی به آغاز مرحله نخست سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 از سوم مهرماه امسال اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت نتایج سرشماری در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها، آگاهی بخشی به خانواده ها برای دادن اطلاعات درست، بویژه توسط آموزش و پرورش ضروری است.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دو سال گذشته این مدیریت، از آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: 59 هزارو 339 دانش آموز در پایه های مختلف تحصیلی که در سامانه آموزش و پرورش ثبت نام شده اند، به همراه 3500 فرهنگی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.
علی رضا حسین زاده افزود: چهارشنبه 31 شهریور جشن شکوفه ها و غنچه ها ویژه پایه اول دبستان و پیش دبستانی و روز سوم مهر ماه نیز جشن آغاز سال تحصیلی سایر پایه های تحصیلی در مدارس برگزار می شود.
وی همچنین از راه اندازی درمانگاه ویژه فرهنگیان درآینده ای نزدیک خبر داد و گفت: عملیات ساختمانی این درمانگاه پایان یافته و مرحله تجهیز آن درحال انجام است

حمایت ادارات و نهادها از آموزش و پرورش ،الزام اساسی است

 

حمایت ادارات و نهادها از آموزش و پرورش ،الزام اساسی است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 955
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1204

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 414
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:999
بازدید سال:15798
بازدید کل:1178121