عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کنترل تورم اقدام فداکارانه دولت است، عملکرد دولت مغرضانه تحلیل نشود


کنترل تورم اقدام فداکارانه دولت است، عملکرد دولت مغرضانه تحلیل نشود

کنترل تورم اقدام فداکارانه دولت است، عملکرد دولت مغرضانه تحلیل نشود


امام جمعه شهرستان گنبدکاووس درشرق گلستان با تاکید برضرورت پرهیز از تحلیل مغرضانه عملکرد دولت، اظهار داشت: به اعتقاد بنده مهمترین و فداکارانه ترین اقدام دولت تدبیر و امید آرام سازی اقتصاد و کنترل و کاهش تورم بوده است
حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی درمراسم یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند در گنبدکاووس گفت: دولت برای آرام سازی اقتصاد و کنترل و کاهش تورم، از برخی رویه ها همچون چاپ اسکناس، استقراض از بانک مرکزی و اوراق قرضه خودداری کرد.
وی افزود: دولت برای تحقق این هدف مهم، در دو سال گذشته خود را سپر انتقادات و زخم زبان های زیادی کرد اما موفق شد اقتصاد را آرام و تورم را کنترل و کاهش دهد و این اقدامی بسیار ارزشمند بود.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: هر دولت دیگری به جای دولت تدبیر و امید بود، برای تامین بودجه و فعالیت های عمرانی اقدام به چاپ اسکناس، استقراض از بانک مرکزی و اوراق قرضه می کرد اما باید بدانیم نتیجه این اقدامات بدون شک، سبب افزایش بی رویه تورم درجامعه و بازار می شد.
وی با تاکید برضرورت قدردانی از تلاش های دولت در سه سال گذشته، تصریح کرد: با وجود مشکلات و تنگناهای مالی اما اقدامات دولت دراین مدت انصافا قابل تقدیر بوده است و نباید مغرضانه و جناحی اقدامات دولت را تحلیل کرد.
امام جمعه گنبدکاووس با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب بویژه شهیدان رجایی و باهنر، این دو شهید والامقام را اسوه و الگوی کم نظیر در خدمت به مردم دانست و یادآور شد: امروز جامعه نیاز به چنین مدیرانی دارد که با ایمان راسخ و با شجاعت در خدمت به مردم بصورت شبانه روزی تلاش نماید.
حجت الاسلام ترابی ابراز داشت: هفته دولت علاوه بر اینکه فرصتی برای انعکاس اقدامات دولت است، فرصت خوبی نیز برای آشنایی بیشتر مدیران با سیره و منش شهیدان رجایی و باهنر به عنوان ستاره های هدایت در خدمت به مردم می باشد.
وی افزود: باید روحیه خدمتی شهیدان رجایی و باهنر مجددا در مدیران این سرزمین جوانه بزند تا شاهد رفع بیش از پیش مشکلات مردم درحوزه های مختلف باشیم. حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: هر دولتی نقاط قوت و ضعف دارد و مصون از خطا نیست اما بایستی تلاش کرد ضمن تقویت نقاط قوت، نقاط ضعف را برطرف شود تا رضایت مردم نسبت به دولت و نظام بیشتر شود.
دراین مراسم که در مسجد قائمیه شهر گنبدکاووس برگزار و با قرائت قرآن و مداحی همراه بود، امام جمعه اهل سنت، امام جمعه سابق، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه، جمعی از روحانیون و علمای شیعه و اهل سنت، برخی مدیران و اقشار مختلف مردم این شهرستان حضور داشتند.

کنترل تورم اقدام فداکارانه دولت است، عملکرد دولت مغرضانه تحلیل نشود

 

کنترل تورم اقدام فداکارانه دولت است، عملکرد دولت مغرضانه تحلیل نشود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 735
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1184

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 630
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:1215
بازدید سال:16014
بازدید کل:1178337