عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » وجود 95 آزاده اهل سنت در گنبد کاووس نشان وحدت و همراهی آنان با نظام است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

وجود 95 آزاده اهل سنت در گنبد کاووس نشان وحدت و همراهی آنان با نظام است

وجود 95 آزاده اهل سنت در گنبد کاووس نشان وحدت و همراهی آنان با نظام است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به وجود 95 آزاده اهل سنت در شهرستان گنبدکاووس، وجود آنان را نشانه وحدت و همدلی مردم منطقه و همراهی اهل سنت با نظام جمهوری اسلامی و مشارکت آنان در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس توصیف کرد
مهندس عبدالقدیر کریمی در آیین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور که با حضور تعدادی از آزادگان و خانواده هایشان برگزار شد، افزود: گنبدکاووس نماد وحدت بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور است و خانواده های آزادگان نیز اعم از اهل سنت و شیعه با صبر وشکیبایی خود ، نشان دادند که همراه با نظام هستند و برای دفاع از آرمان های نظام، همه نوع سختی را تحمل می کنند.
وی با اعلام آمادگی برای حل مشکلات و نیز اجابت مطالبات بحق و قانونی آزادگان به عنوان نماینده دولت در شهرستان یادآور شد، پاسداری از فرهنگ اسلام و نیز بزرگداشت یاد و خاطره جانبازی ها و رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ به نسل جوانان وظیفه ای همگانی و مردمی است.
معاون استاندار گلستان با تشریح روند اموری که منجر به مبادله اسرا بین ایران و عراق شد، تصریح کرد: مقاومت آزادگان عزیز در دوران اسارت در برابر دشمن باعث شد آنان سرفرازانه و همچون فاتحین جنگ به کشور برگردند و استقبال مثال زدنی ملت ایران از آنان گویای افتخار آفرینی آنان برای ملت در دوران جنگ و اسارت است.
کریمی با بیان اینکه خانواده های آزادگان نیز در ایام اسارت آنان، رنج و سختی های بسیاری را تحمل کردند که کمتر از رنج دوران اسارت آزادگان نبوده است، گفت: وجود اسوه های ایثار و صبر همچون حضرت زینب (س) در فرهنگ اسلامی ما و الگو گرفتن از این اسوه ها، تحمل رنج ها و مشقات را برای خانواده های آزادگان در دوران اسارت آنان آسان می کرد.
در این آیین که با همکاری بنیاد شهید انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش گنبدکاووس برگزار شد، امام جمعه این شهرستان نیز در سخنانی با تجلیل از ایستادگی ومقاومت آزادگان در دوران اسارت گفت: آزادگان ما در دوران اسارت خود حسرت یک آه را بر دل دشمن گذاشتند و به عنوان ولی نعمت و عضاره های بزرگی ملت، مایه افتخار بوده و به گردن ما حق دارند.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی افزود: اگر از آزادگان تجلیل می کنیم به خاطر این است که ریشه و ذخیره عزت و بزرگی ما هستند و با این ذخیره می توانیم از حریم خود دفاع کنیم.
امام جمعه گنبدکاووس داشتن همت بلند، فداکاری و شجاعت به همراه دانش و تدبیر را از الزامات بزرگی یک ملت ذکر کرد و گفت: اگر در منطقه به عنوان کشوری موثر و تاثیرگذار شناخته می شویم، ناشی شجاعت و از خودگذشتگی ملت بزرگ ایران است که در مقابل قدرت های بزرگ سر خم نکرده و برای عزت و استقلال خود تا پای جان ایستادگی می کند.

وجود 95 آزاده اهل سنت در گنبد کاووس نشان وحدت و همراهی آنان با نظام است

 

وجود 95 آزاده اهل سنت در گنبد کاووس نشان وحدت و همراهی آنان با نظام است

 

وجود 95 آزاده اهل سنت در گنبد کاووس نشان وحدت و همراهی آنان با نظام است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 685
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1151

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 357
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2752
بازدید سال:17551
بازدید کل:1179874