عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رونق ورزش همگانی با پیاده روی ، دوچرخه سواری و نرمش صبحگاهی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

رونق ورزش همگانی با پیاده روی ، دوچرخه سواری و نرمش صبحگاهی

رونق ورزش همگانی با پیاده روی ، دوچرخه سواری و نرمش صبحگاهی

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید برضرورت توسعه ورزش همگانی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان، پیاده روی، دوچرخه سواری و نرمش صبحگاهی را سه محور اصلی برای توسعه و رونق ورزش همگانی دانست
مهندس محمد حمیدی در نخستین نشست شورای ورزش همگانی این شهرستان اظهار داشت: توجه به ورزش همگانی علاوه بر بعد سلامت جسمی و روحی، در پیشگیری از آسیب های اجتماعی درجامعه نیز موثر است.
وی، فراهم کردن بسترهای مناسب برای توسعه ورزش همگانی در سه رشته اشاره شده را ضروری دانست و گفت: گنبدکاووس ظرفیت های زیادی درحوزه ورزش دارد که بایستی همه دستگاه های اجرایی و اداری آن را در اختیار ورزش همگانی قرار دهند.
حمیدی با تاکید برضرورت برنامه ریزی صحیح از سوی هیات ورزش های همگانی گنبدکاووس برای فرهنگ سازی این رشته های ورزشی، اضافه کرد: استفاده از ظرفیت بخشداری ها و دهیارها در مناطق روستایی و ظرفیت شهرداری ها درمناطق شهری باید در برنامه ریزی ها لحاظ شود.
وی از دهیاران روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت این شهرستان و شهرداری گنبدکاووس خواست اقدامات لازم را برای ارائه طرح های ورزش همگانی در روستا و طرح بوستان بانوان و راه اندازی جاده سلامت شهری انجام دهند.
رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز در این نشست، توجه به توسعه ورزش همگانی را از جمله سیاست های مهم دولت ها برای رساندن افراد جامعه به سلامت جسمی و روحی، دانست و گفت: بر این اساس طرح راه اندازی شورای ورزش همگانی در استان ها به ریاست استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرمانداران توسط هیات دولت تصویب شده است.
ابراهیم غفاری با تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه های عضو شورای ورزش همگانی برای توجه به ورزش در بین کارکنان و دیگر اقشار جامعه، افزود: دستگاه های اجرایی می توانند از محل یک درصد بودجه عمرانی و جاری (براساس ماده 53 الحاقی قانون بودجه) برای توسعه ورزش همگانی اقدام نمایند.
وی گفت: توجه به ورزش همگانی برای پرکردن اوقات فراغت نسل نوجوان و جوان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که متوجه آنان و خانواده ها است، بسیار مفید می باشد.
دراین نشست رئیس هیات ورزش همگانی گنبدکاووس و دیگر اعضای این شورا نیز به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند که تکمیل زیرساخت های مناسب برای ورزش همگانی ازسوی شهرداری و دهیاری ها، برنامه ریزی صحیح و متناسب با واقعیت ها و استفاده از ظرفیت های موجود ازجمله نقطه نظرات اعضای شورا بود.
در این جلسه مقرر شد، تا ارائه طرح های پیشنهادی اعضا و نیز تثبیت جایگاه شورای ورزش همگانی، جلسات این شورا هر ماه یک بار و در ادامه هر دو ماه یک بار برگزار شود.

رونق ورزش همگانی با پیاده روی ، دوچرخه سواری و نرمش صبحگاهی

 

رونق ورزش همگانی با پیاده روی ، دوچرخه سواری و نرمش صبحگاهی

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 672
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1090

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 351
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2746
بازدید سال:17545
بازدید کل:1179868