عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » رفع مشکل کمبود آب شرب روستاهای گنبد کاووس نیازمند توجه ویژه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

رفع مشکل کمبود آب شرب روستاهای گنبد کاووس نیازمند توجه ویژه است

رفع مشکل کمبود آب شرب روستاهای گنبد کاووس نیازمند توجه ویژه است

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس می گوید: رفع مشکل کمبود آب شرب مناطق روستایی این شهرستان نیازمند توجه ویژه مسئولان در سطح ملی است
مهندس محمد حمیدی درنشست بررسی مسائل و مشکلات آب شرب مناطق روستایی این شهرستان که با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان و نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: کمبود منابع آب و فرسودگی شبکه انتقال و توزیع آن دو مشکل جدی مناطق روستایی است.
وی افزود: تامین منابع آبی جدید و بهسازی شبکه های فرسوده آب مناطق روستایی نیازمند اعتبارات ویژه ملی است که باید با جدیت پیگیری شود ضمن اینکه برای رفع این مشکلات باید ازظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استفاده شود.
مهندس حمیدی با قدردانی از تلاش های شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان، اضافه کرد: حفر دو حلقه چاه آب جدید برای رفع کمبود آب روستاهای مناطق مرزی و بهسازی چاه آب روستای ایمر محمدقلی آخوند و کوچک یورت شیخان می تواند مشکل آب شرب این روستاها را رفع نماید.
وی با اشاره به آبرسانی سیار به 24 روستای گنبدکاووس بویژه روستاهای نوار مرزی، گفت: کمبود تانکرهای آبرسانی سبب شده تامدت زمان تحویل آب به این روستاها بین 17 تا 25 روز باشد که لازم است برای کوتاه کردن این زمان علاوه بر تخصیص خودروهای جدید آبرسانی، از ظرفیت های مردمی نیز دراین خصوص استفاده شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین مدیریت مصرف آب را از نکات ضروری در استفاده بهینه از منابع موجود دانست و یادآور شد: بحران آب در کشور جدی است و یکی از راهکارهای مهم برای رفع این بحران مدیریت مصرف است که باید فرهنگ سازی شود.
نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با مهم دانستن مساله تامین آب شرب برای مردم، گفت: مسئولان باید هنگام وقوع مشکل درشبکه آب شرب مردم، در کوتاهترین زمان مساله را رفع نمایند.
قرجه طیار افزود: برای رفع اساسی مشکلات آب شرب در گنبدکاووس مسئولان استانی و ملی باید اقدامات لازم را انجام دهند ضمن اینکه مجموعه نمایندگان استان درمجلس شورای اسلامی نیز آمادگی پیگیری موضوعات و همکاری دراین خصوص را دارند.
مهدی شکیبافر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان نیز در بخشی از سخنان خود از برنامه ریزی برای اصلاح 40 کیلومتر از شبکه فرسوده آب شرب روستایی گنبدکاووس درسال جاری خبر داد.
حمید سالمی بخشدار داشلی برون و احمدرضا آدینه بخشدار مرکزی گنبدکاووس نیز دراین نشست ضمن قدردانی از تلاش های آبفار گلستان و این شهرستان، برلزوم اهتمام ویژه برای رفع مشکلات کمبود منابع آب در این دو بخش بویژه تامین آب، تسریع درآبرسانی سیار و اصلاح شبکه فرسوده تاکید کردند.

رفع مشکل کمبود آب شرب روستاهای گنبد کاووس نیازمند توجه ویژه است

 

رفع مشکل کمبود آب شرب روستاهای گنبد کاووس نیازمند توجه ویژه است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 688
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1081

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:848
بازدید سال:848
بازدید کل:1163171