عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نماینده مجلس خبرگان : امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی و عطیه بزرگ خداست


نماینده مجلس خبرگان : امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی و عطیه بزرگ خداست

نماینده مجلس خبرگان : امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی و عطیه بزرگ خداست

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روایتی منقول از رسول مکرم اسلام (ص) گفت: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی برابر نص روایات منقوله از رسول خدا در کتاب های اهل سنت و شیعه، احیاگر اسلام ناب محمدی و عطیه بزرگ خدا به قرن حاضر است
آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی در مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) در مسجد قائمیه گنبدکاووس افزود: به فرموده رسول مکرم اسلام( ص) خداوند هر از چندی برای حفظ اسلام، یک احیاگر می فرستد و امام راحل (ره) با انقلاب اسلامی خود، احیاگر اسلام ناب محمدی است.
وی با تشریح آیاتی از قرآن مجید خاطرنشان کرد: هرکس به خدای بزرگ ایمان بیاورد و عمل صالح انجام دهد، خداوند محبت اورا در دل ها قرار می دهد و او را محبوب دلها می کند و راز ماندگاری عزیز سفر کرده ای که مردم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال او را عزا گرفته اند در این است که این انقلاب رنگ خدایی دارد و متصل به اسلام است.
آیت الله حسینی خراسانی خدمت به خلق خدا را عالیترین مصداق عمل صالح توصیف و خاطرنشان کرد: امام راحل (ره) با بنیانگذاری انقلاب شکوهمند اسلامی، بزرگترین خدمت را به مردم ایران اسلامی کرد و اگر در طول تاریخ مردان بزرگ فراموش نمی شوند، راز این کار ایمان خالص مردان بزرگ و عمل صالح آنان یعنی خدمت به مردم و دین خدا و منشاء اثر بودن است.
وی با اشاره به گذشت قریب به چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اعمال مردان بزرگ هرچه بیشتر الهی باشد، ماندگاری آن نیز بیشتر است و باید بکوشیم با در کنار هم بودن و با هم بودن، رنگ خدایی انقلاب اسلامی را حفظ کنیم .
نماینده مردم خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پیام امام راحل نیز باهم، برای هم و در کنارهم بودن است و مصداق عینی این مفاهیم در زمان حاضر این است که پشت سر رهبر معظم انقلاب، به سوی قله های توسعه ، عدالت ، امنیت و پیشرفت حرکت کنیم.
وی پیام اجتماعات عظیم مردم در سالگرد ارتحال امام راحل را نیز دفاع از انقلاب، اندیشه و آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و تداوم قدرتمندانه راه او اعلام کرد و گفت: پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و در یک کلام لبیک یا خامنه ای از دیگر پیام های گویای اجتماعات بزرگداشت ارتحال امام راحل (ره) است.
در آغاز این مراسم امام جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز در سخنان کوتاهی عزت، سربلندی و آزادگی ملت ایران را به برکت انفاس قدسیه امام خمینی ( ره) دانست و گفت: بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، انقلابی را به پیروزی رساند که معادلات جهانی را دگرگون و اسلام را به عنوان یک مکتب حیات بخش و عزت آفرین به جهانیان عرضه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین سبحانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی وابسته به قرآن و اسلام است و با شعار نه شرق و نه غربی درمقابل دنیای استکبار اعم از شرق و غرب ایستاد.
وی افزود: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که خداوند او را برای عزت اسلام و قرآن فرستاد و او برای اسلام و مسلمین عزت و آقایی به ارمغان آورد.
در این مراسم فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و علمای شیعه و سنی به همراه اقشار مختلف مردم شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند.

نماینده مجلس خبرگان : امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی و عطیه بزرگ خداست

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 844
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1049

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 361
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2756
بازدید سال:17555
بازدید کل:1179878