عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جشن بزرگ خانواده سالم و عاری از مواد مخدر در گنبد کاووس برگزار می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس

جشن بزرگ خانواده سالم و عاری از مواد مخدر در گنبد کاووس برگزار می شود

جشن بزرگ خانواده سالم و عاری از مواد مخدر در گنبد کاووس برگزار می شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با تشریح خطرات اعتیاد و مواد مخدر برای افراد جامعه به ویژه قشر جوان گفت: دشمنان با تهاجم فرهنگی و نیز واردات مواد مخدر و گسترش اعتیاد در جامعه، نابودی بنیان خانواده را در کشورمان دنبال می کنند.
مهندس محمد حمیدی با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی ، پیشگیری و ارتقاء آگاه سازی جامعه نسبت به تبعات سوء مصرف مواد مخدر و اعتیاد در پیشگیری از این بلای خانمانسوز و با تاکید بر ضرورت تداوم جلسات اتاق فکر مرتبط با مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان گفت: تهاجم فرهنگی از نقطه جهل وارد می شود. با عنایت به عضویت دانشگاه گنبد کاووس درکمیته فرهنگی پیشگیری شورای استان باید به عنوان محور کار وارد شده و باهماهنگی و تعامل و همفکری سایر دانشگاه های شهرستان در این خصوص گام مهم و موثری برداشته و سایر دانشگاهها و دستگاههای مرتبط نیز در این حوزه ضمن احساس مسئولیت بیشترمشارکت نمایند.
شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس با هدف آشنایی خانواده ها با تبعات خانمانسوز مواد مخدر و اعتیاد اقدام به برگزاری جشن بزرگ خانوادگی با شعار خانواده سالم و عاری ازمواد مخدر با همکاری موسسه مردم نهاد فردوس گلستان می نماید .این جشن قرار است روز سوم خرداد در سالن ورزشی المپیک گنبدکاووس برگزار شود .در این جلسه بر لزوم برنامه ریزی و اطلاع رسانی مناسب به منظور حضور گسترده خانواده ها در این جشن تاکید شد.
در این جلسه مدیر عامل موسسه مردم نهاد فردوس گلستان که در برگزاری این جشن مشارکت دارد با ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت: طبق تصمیم دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان، این جشن ها قرار است در هفت شهرستان استان برگزار شود که شهرستان گنبدکاووس، اولین برگزار کننده آن است. وی با تشریح برنامه های جشن بزرگ خانوادگی در گنبدکاووس گفت: اجرای برنامه برای کودکان توسط خاله پرستو از مجریان برنامه های کودک و نوجوان و برگزاری مسابقه ویژه کودکان همراه با اعطای جوایز از جمله این برنامه ها است.
وی گفت: برای آگاهی خانواده ها از خطرات مواد مخدر و اعتیاد، سخنرانی یک کارشناس مسائل اجتماعی نیز در این جشن برنامه ریزی شده است و افزون بر آن برگزاری مسابقه هوش و نیز تجلیل از 14 جوان برتر عرصه مبارزه با مواد مخدر نیز در این جشن انجام می شود.
وی همچنین اعلام داشت : در راستای اجتماعی نمودن امر مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرحهای اجتماع محور در محلات ، قرار است کارگاه آموزشی و توجیهی دو روزه ویژه موسسات مردم نهاد و کارشناسان پیشگیری دستگاههای عضو شورا در روزهای چهارم و پنجم خرداد ماه با همکاری موسسه مهر آفرینان جوان گلستان در شهرستان گنبد کاووس برگزار گردد.
در این جلسه روسای کمیته های ذیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در راستای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در جامعه در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداختند. همچنین رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اجرای مصوبه شورا در خصوص تشکیل کمیته اشتغال بهبود یافتگان به ارائه گزارش پرداخته و پیشنهادات و راهکارها و موانع مورد نظر را مطرح نمود

جشن بزرگ خانواده سالم و عاری از مواد مخدر در گنبد کاووس برگزار می شود

 

جشن بزرگ خانواده سالم و عاری از مواد مخدر در گنبد کاووس برگزار می شود

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 699
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1025

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 36
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:842
بازدید سال:842
بازدید کل:1163165